کد خبر: ۳۶۶۹۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: اعتبارات دامپزشکی در مسیر صحیح هزینه می شود و کمترین انحراف را دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، «دکتر علیرضا رفیعی پور» با تشریح فعالیت های بهداشتی دامپزشکی افزود: اگر اعتبارات این مجموعه خارج از مسیر آن هزینه شود شاهد بروز کانون از بیماری های حاد واگیر دار خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در بحث بیماری ها کتمان و پنهان کاری نمی شود انجام داد تاکید کرد: در صورتی که بیماری واگیرداری ظهور و شیوع پیدا کند سبب بروز تلفات و گاهی خسارات شدید اقتصادی می شود، از این رو دامپزشکی به لحاظ پیشگیری از شیوع بیماری به جامعه انسانی و یا صنعت دام و طیور باید اطلاع رسانی به مردم و تولیدکنندگان انجام داده و اقدامات بهداشتی را اعمال کند.

 مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی اذعان داشت: اگر اکنون گزارشی از بیماری ها در جمعیت دام، طیور، زنبور عسل و آبزیان شاهد نیستیم دلیل آن صرف اعتبارات سنگین برای خرید مواد بیولوژیک، واکسن، سموم و نهاده های دامی است که این اقلام در مسیر سلامت و حراست از صنعت دامپروری هزینه می شود.

رفیعی پور عملکرد کارکنان دامپزشکی را در پیشگیری از عوامل بیماریزا ستودنی دانست و گفت: بخشی از تلاش دامپزشکی برای تامین واکسن مورد نیاز است ولی مهمترین بخش فعالیت های این مجموعه به عملیات فنی، تزریق و پوشش مناسب جمعیت دام حساس برمی گردد که اگر خلل و کوتاهی در این حوزه صورت گیرد صنعت دامداری و مرغداری درگیر بیماری ها می شوند.   

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
0
................. اعتبارات انحراف نداره چون اعتباری نیست .............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
0
خداروشکر با همت مضاعف مسوولین تا چند سال آینده، دام قابل توجهی باقی نخواهد ماند و تمام بیماری ها بطور کامل ریشه کن خواهد شد.تا دامپزشکی با خیال راحت به تولید و ساخت اخبار وتهیه آمار موفقیت ها برسد.
همکار خراسان جنوبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
0
0
به شرط اینکه روش ما پنهان کردن بیماری ها وعدم گزارش کردن آنها نباشه؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
0
0
غیر قابل انتشار 4؟؟؟؟؟

پس معلومه که اصلا انحرافی وجود نداره

گل و بلبل
نظر شما
ادامه