کد خبر: ۳۷۸۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

 «دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور، روز دوشنبه یکم آبان 96 با اعضای هیات مدیره اتحادیه سراسری شرکتهای تعاونی تکثیر و پرورش ماهیان سردابی و اتحادیه صادرکنندگان آبزیان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، توجه ویژه به بازارهای جهانی، استفاده از ظرفیت های رسانه ای و فرهنگی در جهت افزایش سرانه مصرف در کشور و بررسی راه های رفع مشکلات و موانع تولیدکنندگان حوزه آبزیان محورهای گفتگوی طرفین در این دیدار بود.

دکتر رفیعی پور در این دیدار با تاکید بر لزوم ارتقاء مدیریت بهداشتی در مراکز آبزی‌پروری کشور، مهم ترین راه کار برون رفت از مشکلات بهداشتی را همکاری و تعامل دوجانبه بخش های تولیدی و سازمان دامپزشکی کشور دانست.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iraq
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
0
سلام این چه روالی است که هر دیدار و جلسه از طریق روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور منعکس میشود ، مگر سازمان متکی به فرد است که چنین عمل میشه و امکانات دولتی و بیت المال صرف تبلیغ کارهای روزمره یک فرد قرار میگیرد . هر فرد مسئولی در طول روز مراجعه کنندگانی دارد و این روزمرگی یک مدیر است و به نظر بنده خبر نیست و قابلیت انتشار عمومی ندارد .
نظر شما
ادامه