کد خبر: ۳۸۰۴۱
تعداد نظرات: ۳۰ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» افزود: تلاش می‌کنیم عملکردمان عملیاتی، تاثیرگذار و با روند تاثیر طولانی‌مدت باشد و همچنین بهتر است در بهره‌وری و امنیت غذایی، کمیت و کیفیت را با هم ببینیم ...



حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی کشور با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیر کل دامپزشکی استان خراسان شمالی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، «دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور با «دکتر یوسفی» رییس سازمان جهاد کشاورزی، «دکتر احمدی» مدیرکل دامپزشکی استان خراسان شمالی و «دکتر جمشیدنژاد» مشاور برنامه‌ریزی دکتر یوسفی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی، ضمن تبریک انتصاب دکتر رفیعی پور به عنوان رئیس سازمان دامپزشکی کشور، گفت: در استان خراسان شمالی با ۵۰ درصد جمعیت روستایی و ۴۱ درصد اشتغال در بخش کشاورزی می‌توان با برنامه‌ریزی دانش محور در افزایش شاخص‌های بهداشتی و تولیدی گام برداشت. استان خراسان شمالی ۱ درصد وسعت کشور و ۴ درصد جمعیت دامی کشور را داراست کیفیت محصولات استان در سطح عالی و سالانه حدود ۴۰۰ هزار رأس دام به خارج استان صادر می‌گردد.

دکتر یوسفی افزود: مجموعه دامپزشکی استان بسیار عملکرد خوب داشته و در مسئولیت‌های محوله بسیار خوب عمل نموده و به جز اپیدمی تب برفکی ملی سال قبل با مشکل دیگری مواجه نبوده‌ایم.

وی در خاتمه ضمن آرزوی موفقیت برای ریاست محترم سازمان، عنایت بیشتر در بحث تکمیل و تجهیز پروژه آزمایشگاه مرکزی اداره کل و تامین نیروی انسانی جهت قرنطینه استان را خواستار شد.

در این دیدار دکتر احمدی مدیرکل دامپزشکی استان هم ضمن تبریک انتصاب شایسته دکتر رفیعی پور به این مسئولیت خطیر و آرزوی توفیق برای ایشان، از پتانسیل فنی خوب، تعامل بسیار بالا، نیروهای جوان و کارآمد استان سخن بعمل آورده و از همکاری صمیمانه سازمان جهاد کشاورزی استان با دامپزشکی تقدیر و تشکر نمود.

وی کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد در بین دستگاه‌های اجرائی استان و کسب رتبه برتر در حمایت از حقوق مصرف کنندگان به انتخاب بخش خصوصی در سال ۹۵ را ناشی از عملکرد خوب همکاران و تعامل و همکاری بین بخشی عنوان کرد.

دکتر جمشید نژاد هم ضمن توضیح نکاتی در بحث برنامه‌ریزی دانش محور و اصولی برای دکتر رفیعی پور در این سمت مهم و تاثیرگذار آرزوی توفیق نمود.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور نیز ضمن تشکر جهت حضور در دفتر ایشان گفت: خراسانی بودن اینجانب مسئولیت مرا دو چندان نموده است و امید دارم یک دوران طلایی را در دامپزشکی به ارمغان بیاورم. خدمت به خدا و مردم وقتی نتیجه دارد که با خدا معامله کنی؛ مقدمات موفقیت و پیشرفت را خداوند فراهم می‌کند.

دکتر رفیعی پور افزود: نگاه سازمان دامپزشکی کشور به سایر دستگاه‌ها نگاه دوستی و رفاقت است و با عنایت به مسئولیت حاکمیتی و روستا زاده بودن می‌خواهیم اینگونه باشیم که مردم جزء مشکلات شخصی خود دغدغه دام بیمار نداشته باشند.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور ادامه داد: حلقه ارتباطی با روستا سبب می‌شود گزارشات به موقع داشته باشیم. تلاش می‌کنیم عملکردمان عملیاتی، تاثیرگذار و با روند تاثیر طولانی مدت باشد و همچنین بهتر است در بهره‌وری و امنیت غذایی، کمیت و کیفیت را با هم ببینیم.

وی در خاتمه ضمن تشکر مجدد از حضور میهمانان، ابراز امیدواری کرد در دوران خدمت خود، تاثیرگذار و منشاء خدمات خوب و بهینه به جامعه هدف و دامداران محترم و تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی و ... بوده و رفاه مناسب برای جامعه دامپزشکی و خانواده‌های آنان فراهم آورد.


انتشار یافته: ۳۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
0
3
آگه جناب دکتر به معیشت دامپزشکان و بقیه ردهای دامپزشکی اهمیت دادین مثل وزیر بهداشت جاودانه خواهید شد وگرنه هیچ.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
0
3
همین که ارمان دوزان طلایی دارید خیلی هم عالیست.ولی توفکر ادارات استانها هم باشید.آیا آنها هم همراهی میکنند ؛ بعضیا واگرایی دارن وسیاستهای سازمان را خنثی میکنن.میتونم مثال واضح بگم.ولی حکیم فوری شانسور میکنه.
دکتردامپزشک
|
Finland
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
0
1
اگر انتقال سازمان دامپزشکی به وزارت بهداشت دردوره شما انجام شود بخاطر شعار سازمان بهداشت جهانی که جهان واحد سلامت واحد باشه هم خدمت به سلامت جامعه و ملتتان کرده اید و هم به خواسته به حق جامعه دامپزشکی.وگرنه شماهم مثل ............ ناله خیلی هارادرخواهیداورد. چه قدرزود دیرمیشود
ناشناس
|
India
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
ما هم دعا می کنیم آرزوی شما که مطمئنا برآمده از نیتتان است برآورده شود لیکن این نیازمند تغییراتی در نیروی انسانی مجموعه سازمان،استان و حتی شهرستان است.
متاسفانه دوران قبلی چیزهای عجیبی مشاهده گردید که باعث حیرت همگان گردید.مگر می شود باور کرد یک کارشناس را که در استان دارای پرونده تخلفاتی است و ارگان نظارتی بر روی پرونده وی کار کرده یک شبه .................................
مگر می شود با این تیپ افراد آرمانی فکر کرد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
فقط میتوان گفت
ببینیم و انشاالله در آینده تعریف کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
آقای دکتر .انشالا تکاپو و نشاط را در لشکر سربازتان هنگامی خواهید دید که خودتان در صف اول جنگ ومبارزه وپیش روی همه باشید و آنها فعل خواستن را در شما ببینند وتغییر را مشاهده کنند و گرنه سرخوردگی را موجب خواهد شد ضمن اینکه رویه شما برای جلب افکار عمومی ورسانه ها قابل تحسین، اما ناکافی است توجه داشته باشید ارگانهای تصمیم گیر در بالای سر شما هستند وبایستی تلاش مضاعف برای جذب اعتبار واعمال تغییرات از طریق آنها صورت پذیرد .به امید آینده بهتر...
دامپزشک بودم
|
Germany
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
............... دوران طلایی در دامپزشکی وجود نداره و هیچ کس هم نمی تونه این کار رو بکنه.دولت ایران دامپزشکی بخش خصوصی رو اصلا نمی بینه.ما هم که دامپزشک شدیم اولا به اجبار بود دوما اصلا علاقه نداشتیم و ردی های پزشکی و دندانپزشکی هستیم.دامپزشکی رو اگه از روی علاقه انتخاب کنی حتما باید به عقلت شک کنی.دامپزشکی اگه رشته خوبی بود،درآمد خوبی داشت و اذیت کمی داشت،به راحتی نمی شد قبول شد.دامپزشکی یعنی خودتو مجبور کنی که کار سخت انجام بدی و جالب اینکه آخرش یه دلیل هم بیاری که ....... خودتو توجیه کنی.به مسئولین بالارتبه ایران پیشنهاد دارم،هر وقت دیدید کاری رو کسی انجام نمی ده حتی یه زیر دیپلم،اون کار رو در مقطع دکترا ارائه بدید مطمئنا برای انجام اون کار مزخرف خیلی ها دعوا هم می کنن.مثلا دکترای مگس گیری یا دکترای تخلیه چاه با دست و با دستکش!!مطمئنا عده زیادی هم هزینه می کنن که این دکترا رو بگیرن و از شما بعد فارغ التحصیلی درخواست می کنن که جایی که مگس زیادی یعنی محیط کار،رو سریع معرفی کنید تا زودتر از بقیه اونجا رفته و با قیمت خیلی پایین تر اقدام به مگس گیری نمایند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
به عمل کار برآید به سخنرانی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
از سازمان دامپزشکی چندتا ستون مونده
اونم اساتید گرانقدر و با تجربه که متاسفانه ازشون حتی یاد نمیکنید
باقیش ویترینه
دوران نداره که بخاین جنسشو عوض کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
1
همه روسای قبلی هم یک دوران طلایی آوردند ولی بقیه میگن ........ بوده
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
1
دوران طلایی در راهه حالا اگر طلا نباشه مفرغ شاید باشه
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
1
ضمن تشکر از اقای دکتر رفیعی نژاد ریاست محترم سازمان بابت انتصاب های هوشمندانه که تا کنون در سازمان شاهد آنها بوده ایم ، خواهشمندیم نسبت به جایگزینی مدیران استان ها بویژه استان های کلیدی و ......... هم هر چه سریعتر عنایتی بفرمایند. با احترام
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
1
0
خانه از پای بست ویران است .... توی این سالا از این حرفا زیاد گفته شده بعد از عمری کار در بخش دولتی دامپزشکی دلیل اینکه هرروز وضعیتمون از دیروز بدتر میشه از شغل خودم به شدت دلزده شده ام
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
1
با سلام، خسته نباشید و آرزوی توفیق برای جناب آقای دکتر رفعی پور و همکاران گرامی در بخش دولتی و غیر دولتی... جناب دکتر عزیز همانطور که مستحضرید همکاران و دوستان بصورت معنوی و جهادی جهت پیشبرد وظایف محوله تلاش می کنند ،افزایش اعتبارات و حقوق و مزایا بسیار موثر می باشد بر روند معیشت همکاران زحمتکش حوزه سلامت و امنیت غذایی ........ان شاا...با تعامل وسیع که دیده مشود این مهم در اولویت پیگیری قرار بگیرد . باشد که قبول حضرت حق واقع شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
1
کار سازمان دامپزشکی شده فقط اسخدام و خرج تراشی برای دولت .......... دریغ از نظارت بر غذای مردم ...
رامتین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
1
0
دام سالم ،غذای سالم ، انسان سالم........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
1
ماهم امید داریم.چراکه نه.ازطلا هم فراتر .اگربه نیروهای سازمان احترام گذاشته شود واز بعد مالی ودریافت حقوق حقه خود فقط اندکی ازخط فقر بالاتر بیایند.این نیروها کاری میکنند کارستان.ولی فقر از هر دری واردشود ایمان از در دیگر فرار میکند.قبل از هر چیز اوضاع داخلی سازمان را بازسازی کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
1
همکار گرامی اگر منظورت کل پرسنل سازمان دامپزشکی در تمام کشور است که گفته شما درست وقابل تحسین است ودر غیر اینصورت جای تاسف داره که مشکلات معیشتی رو فقط مخصوص سازمان مرکزی ببینیم که اگر خدانکرده چنین نگرشی در تمام مجموعه دامپزشکی باشد این جز معنای خودبینی وخودبرتربینی نخواهد داشت هر آنچه که برای خودمان حق میدانیم بقیه ی افراد هم آن را سزاوارند چه بسا بیشتر. تبعیض کشنده و فرجام آن نابودی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
1
آقای دکتر رفیعی عزیز دوست گرانقدر امیدوارم قیاس مع الفارق نباشد دقت کردید در سطح عامه مردم چقدر نسبت به قشر پزشکی احساس نیاز شدید میکنند علیرغم خطا های فاحش پزشکی به طور مکرر به آنها اعتماد میکنندحتی خود من وقتی به مطب یه پزشک میرم بعضا مرتب و منظم تر رفتار میکنم چون احساس نیاز به خدمات درمانی ایشان دارم و این در حالیست که با این همه حجم انبوه از مسئولیت ها و وظایف خطیر و واقعی ارگان دامپزشکی ، نه مردم و نه مسئولین احساس نیاز به دامپزشکی را آنچنان حس نمی کنند سئوال بزرگ اینست ما به روز و بر اساس نیازهای های جامعه درست عمل نکردیم ؟یا مردم و مسئولین نسبت به اهمیت دامپزشکی نا آشنا هستند وکوتاهی می کنند بطوریکه در بسیاری از موارد با اکراه و از سر اجبار تن به نظارتهای دامپزشکی میدهند و مسئولین نیز هم، مدام واز سر ترحم با لفاظی های مکرر خود در خصوص جایگاهمان و اعتباراتمان، فقط با ما همزبانی میکنند در این راستا تک تک ما خود مقصریم که نتوانستیم خود را به جامعه و مسئولین بشناسانیم .واین دور تسلسل ادامه دارد وضعیت الان جامعه پزشکی را باسالیان گذشته ونه چندان دور آنها که از سر بیچارگی از هند و بنگلادش واردات پزشک داشتند مقایسه کنید وپیشرفت کنونی ایشان را نیز مقایسه کنید در مقابل ما چه کردیم .هیچ وهیچ هیچ...!!!!
دامپزشک فقیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
1
با سلام به دکتر عزیز که اسم دوران طلایی رو لااقل آوردن ایشالا که اجرایی بشه .لطفا به فکر تعویض مدیر کلهایی باشین که آبروی دامپزشکی رو بردن .جان مادرت حکیم سانسور نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
1
ضمن تشکر از اقای دکتر رفیعی نژاد ریاست محترم سازمان بابت انتصاب های هوشمندانه که تا کنون در سازمان شاهد آنها بوده ایم با توجه به صحبت های شما .......... باید ........ بیشتر به فکر همکاران و مردم باشید متاسفانه در استان ما مدیر کل استان ...........................
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
1
همون تسری ماررابدهید بقیه ............
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
1
طلا که هیچ یک برنز هم ما را بس است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
1
سالی که نکوست از بهارش پیداست، .....................
......پزشک
|
United States of America
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
1
امیدواریم این دوران طلایی مث دوران طلایی بعضیای دیگه نباشه
ناشناس
|
Finland
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
1
من فقط یک کار باحقوق متعادل میخوام از دامپزشکی به خدا فارغ التحصيل دانشگاه تهرانم چند سال بیکارم..چیکار کنم برم دزدی کنم ..تو رو خدا کمکم کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
چون استخدام هم بشی زیر خط فقری برو دزدی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
1
تمام کارکنان سازمان یعنی مرکزی واستانها فرقی نداره.البته مدیران فرق دارن اونها را جدا از ما میبینن البته همه جا همینطوزه اون دیدگاههای قدیمی عوض شده مدیران طلایی هستن ما به زحمت چدنی یا مفرغ .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
1
راست میگن دوران طلایی در راه خواهد بود، البته برای مدیران و معاونین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
0
متاسفم برای اون آقایی که همه دامپزشکی رو خطاب قرار دادید و متهم به خرج تراشی برای دولت کردید.
شما که حتی انصاف ندارید تا زحمات بی دریغ همکاران گمنام دامپزشکی در سفره خود را ببینید.
و جای بسیار کار دارد که مسئولان سازمان با جدیت تمام به انعکاس عملکرد همکاران خدوم و بی ادعای خود بپردازند تا امثال شما جرئت نکنید، اینطور ایثار این قشر زحمتکش رو ندیده بگیرید.
شاید بتوان گفت تنها دستگاه دولتی را که تا محروم ترین قشر جامعه با آنها در ارتباط است و تا دور دستها که تا به حال اسم آنها را هم نشنیده اید، خدمت رسانی مستقیم دارد دامپزشکیست و این را مردم می توانند شهادت دهند و اگر آمار بالای مبتلایان به تب مالت در بین همکاران دامپزشکی را گواه بگیریم این نشان سپربلا بودن آنها را برای مردم کشورمان، در برابر این بیماری و فقط محصولات لبنی اثبات می کند. این درباره بسیاری از بیماری های دیگر با بررسی و مقایسه آمار بیماری های خطرناک در بسیاری از کشور های همرده ایران، توسط سازمان های بین المللی تایید می شود.

امیدوارم خدا به همه ما انصاف عنایت کند.
نظر شما
ادامه