کد خبر: ۳۸۳۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر



«دکتر برایی نژاد» مدیرکل دامپزشکی استان به اتفاق هیات همراه در محل فرمانداری شهرستان بهارستان با فرماندار شهرستان «دکتر سلیمانپور» دیدار کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان رباط کریم و بهارستان، در این دیدار دکتر برایی نژاد به تشریح اقدامات دامپزشکی به ویژه در خصوص پیشگیری و مقابله با بیماری‌های مشترک بین دام و انسان و همچنین بیماری آنفلونزای فوق حاد پرندگان پرداخت.
 
وی در همین راستا همکاری سازنده با سایر دستگاه‌های مرتبط و مراجع قضایی جهت تحقق اهداف عالیه که در نهایت موجب تامین سلامت دام و جوامع انسانی خواهد بود را خواستار شد.
 
در ادامه دکتر سلیمانپور فرماندار شهرستان ضمن قدردانی و ارزیابی مثبت از اقدامات صورت گرفته، بر اهمیت فعالیت‌های دامپزشکی که به نوعی تبلور اقتصاد مقاومتی خواهد بود تاکید نمود.
 
وی افزود: نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی تناقضی با تولید و اشتغال ندارد و در نتیجه این اقدامات منافع تولیدکننده و اقتصاد ملی لحاظ خواهد شد.

لازم به ذکراست در این جلسه مهندس نجفی معاون عمرانی فرمانداری، دکتر کرمی معاون سلامت، دکتر حجتی رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی و دکتر سلوکانه رئیس اداره شهرستان حضور داشتند.




انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
0
0
کدام ادم ......ی قبول میکند هم به او گیر بدهند وهم پول بدهد
نظر شما
ادامه