کد خبر: ۳۸۴۵۳



سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان اسلام آباد غرب گفت: اکیپ های دامپزشکی شهرستان اسلام‌آباد غرب برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده دالاهواعزام شده اند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «دکتر سید‌محمد قاسمی» اظهار داشت: اکیپ های شبکه دامپزشکی شهرستان اسلام آباد غرب از ساعات ابتدایی وقوع زلزله کار خود را آغاز و بعد از پایش روستاها کار دفن بهداشتی دام های تلف شده را انجام دادند.

وی با بیان اینکه 4 اکیپ شهرستان اسلام آباد غرب کار جمع آوری و دفن بهداشتی لاشه دام های تلف شده را بر عهده داشتند، افزود: در شهرستان اسلام آباد غرب روستاهای چالابه و کیولایی تنها روستاهای آسیب دیده از زلزله بودند که تلفات دامی داشتند و اقدامات لازم بهداشتی در آنها انجام گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به همکاری اداره جهادکشاورزی شهرستان اسلام آباد غرب در این زمینه گفت: بعد از پایان کار در سطح شهرستان اسلام آباد غرب، اکیپ های دامپزشکی به مدت 4 شبانه روز به شهرستان های قصرشیرین و سرپل ذهاب برای کمک رسانی به همکاران به این مناطق اعزام شدند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان اسلام آباد غرب بیان داشت: اسلام آباد غرب تنها شهرستانی بود که به شهرستان دالاهو در جمع آوری و دفن بهداشتی تلفات دامی کمک کرد و امروز نیز اکیپ های شهرستان اسلام آباد غرب برای جمع آوری و دفن تلفات آبزیان به ریجاب اعزام شدند.

دکتر قاسمی با تصریح اینکه تمامی کمک های صورت گرفته به شهرستان دالاهو از شهرستان اسلام آباد غرب تامین شده است، یادآور شد: از ابتدای وقوع زلزله هر روز نیروهای شهرستان اسلام آباد غرب در خدمت نیروهای دالاهو بوده اند.

وی با بیان اینکه شخصا از مناطق زلزله زده بازدید کرده ام، تصریح کرد: دفن بهداشتی لاشه های تلف شده در دهستان بیونج نیز برعهده اکیپ های اعزامی اسلام آباد غرب بود که به پایان رسید.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان اسلام آباد غرب در مورد خسارات وارده به شبکه دامپزشکی این شهرستان نیز اظهار داشت: بخش هایی از ساختمان دچار تخریب شده، شبکه گازرسانی به طول 150 متر آسیب جدی دیده و دیوار شبکه به طول 100 متر فروریخته که این موضوعات را به ستاد بحران و فرمانداری اعلام کردیم، اما در حال حاضر شبکه بدون حفاظ فیزیکی است و در این خصوص مشکلاتی داریم.



 

نظر شما
ادامه