کد خبر: ۳۸۹۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر



فرمانده انتظامی پلدختر از وقوع سانحه رانندگی برای کارکنان دامپزشکی لرستان در جاده پلدختر - کرمانشاه خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «سرهنگ صفر عبد الوند» اظهار داشت: یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ حامل کارکنان دامپزشکی لرستان با یک دستگاه سواری پراید در جاده پلدختر - کرمانشاه در گردنه «طول کش» برخورد کرد.

وی افزود: در این حادثه رانندگی شش نفر به نام‌های «سلمان صفر بیرانوند» و «احسان رضائیان» ۲۲ ساله، «نیما رحمانی» ۲۰ ساله، «یونس عبدلی» ۳۰ ساله، «فیروز بیرانوند» ۲۴ ساله و «باباخان زرونی» ۵۷ ساله مجروح شدند.



فرمانده انتظامی پلدختر گفت: مجروحان این حادثه توسط چهار دستگاه آمبولانس از اورژانس ۱۱۵ رومشگان و پلدختر به بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر انتقال یافتند.

وی افزود: این تصادف موجب کندی حرکت وسایل نقلیه سبک و سنگین در محور پلدختر - کرمانشاه شد که هم ‌اکنون به‌صورت روان درآمده است.

سرهنگ عبد الوند خاطرنشان کرد: از سوی کارشناس تصادفات رانندگی پلیس ‌راه ملاوی علت این حادثه رانندگی در دست بررسی است.

خبر تکمیلی:

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: بر اثر سانحه رانندگی در محور پلدختر به کرمانشاه، شش نفر مصدوم و فوت شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از بیان روز، «دکتر ناصر بابایی» رئیس شبکه بهداشت ودرمان پلدختر اظهار داشت: یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ حامل کارکنان دامپزشکی لرستان با یک دستگاه سواری پراید در گردنه "طول کش"تصادف کردند.

وی بیان کرد: بر اثر این سانحه 6 نفر مصدوم شدند که یک نفر از آنها به علت شکستگی گردن و ضایعه نخاعی فوت کرد و یک نفر دیگر هم به علت ضربه مغزی خونریزی دو طرف ریه وضعیت نامناسبی داشت، با تلاش پزشکان برای انجام سی تی اسکن امکان اعزام به بیمارستان عشایر خرم آباد فراهم شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر با بیان اینکه حال عمومی دو کارمند مصدوم دامپزشکی لرستان مناسب است، افزود: یک نفر از آنها در ناحیه لگن مشکلاتی داشت که در بیمارستان توسط محرمی پزشک جراح عمومی اقدامات لازم را در حال انجام است و وضعیت رضایت بخشی دارد.

وی گفت: مصدومان این سانحه توسط چهار دستگاه آمبولانس از اورژانس ۱۱۵ رومشگان و پلدختر به بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر انتقال یافتند.

وی تصربح کرد: در این حادثه رانندگی شش نفر به نام‌های "یونس عبدلی" ۳۰ ساله، "سلمان صفر بیرانوند" و "احسان رضائیان" ۲۲ ساله، "نیما رحمانی" ۲۰ ساله، "فیروز بیرانوند" ۲۴ ساله مصدوم شدند و متاسفانه یک نفر هم به نام "باباخان زرونی" ۵۷ ساله به دلیل شدت جراحات فوت کردند.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
1
0
سلام،سامان صفر بیرانوند، بعدش هم فیروز بیرانوند 44 سال داره نه 24
نظر شما
ادامه