کد خبر: ۳۹۰۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر


«دکتر رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور به همراه مهندس مومنی معاون توسعه مدیریت و دکتر طهرانی مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، زنبورعسل و کرم ابریشم، از استان اصفهان بازدید کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان؛ در ابتدای این بازدید دکتر رفیعی پور و هیات همراه با همراهی دکتر موحدی مدیرکل و تعدادی از مسئولین دامپزشکی استان اصفهان با حضور در گلستان شهدای شهرستان نجف آباد بر سر مزار شهید حججی حاضر شده و ضمن خواندن فاتحه، دکتر رفیعی پور به اهمیت نقش شهداء در آسایش و آرامش فعلی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: امنیت فعلی کشور که ما مسئولین در آن می توانیم به راحتی تصمیم گیری کنیم مرهون خون این شهدا می باشند که از جان، مال و خانواده خود گذشتند تا امروز این کشور را ببینیم و ما وظیفه داریم علاوه بر سپاسگزاری و احترام به آنان، در مسیر صحیح گام برداریم.

در ادامه دکتر رفیعی پور به همراه دکتر موحدی از بخش های مختلف اداره کل بازدید نمود، دکتر موحدی گزارشی از عملکرد هر بخش و سختی هایی که با آن روبرو هستند ارائه داد و دکتر رفیعی پور علاوه بر آشنایی با همکاران و عرض خسته نباشید به آنان، بیان داشت: زحمات و تلاش های شما همکاران عزیز در پیشبرد اهداف سازمانی و حصول نتایج مناسب بسیار الزام آور است و ما بعنوان مدیران بالا دستی وظیفه داریم تا این زحمات را جبران کنیم و شرایط بهتری برای پرسنل دامپزشکی ایجاد نماییم.

رئیس سارمان دامپزشکی کشور در جلسه ای که با حضور مدیرکل، معاونین و روسای ستادی اداره کل دامپزشکی و تعدادی از روسای شبکه های دامپزشکی استان اصفهان برگزار شده بود، با تاکید بر اهمیت ایجاد شرایط مناسب کاری و رفاهی برای پرسنل دامپزشکی افزود: راندمان و کیفیت کاری پرسنل یک مجموعه در گرو ایجاد شرایط مناسب برای آنان می باشد و باید شرایطی را ایجاد کرد که همکار از حضور در این مجموعه راضی و شرایط زندگی خوبی برای خانواده ش ایجاد کند.

در ادامه این جلسه دکتر رفیعی پور از سامانه کنترل زنجیره سرد واکسن، مواد بیولوژیک و فرآورده های خام دامی، در بخش دولتی و خصوصی، هفت مجموعه کتاب و دو عدد فیلم آموزشی تهیه شده توسط اداره کل دامپزشکی استان اصفهان رونمایی کرد و دکتر موحدی با شاره به توانایی های بالقوه و بالفعل پرسنل دامپزشکی استان اصفهان آنرا گوشه کوچکی از این توانایی های معرفی کرد.

دکتر رفیعی پور با حضور در یکی از شرکت های ممتاز تولید کننده خوراک دام و طیور در استان اصفهان بازدید نمود، در این بازدید که دکتر موحدی وی را همراهی می کرد، ضمن آشنایی با شرایط و تنوع محصول تولیدی، میزان صادرات و... در جلسه با مدیران این کارخانه بیان داشت: گام عملی و موثر در مسیر اقتصاد مقاومتی را تولیدکنندگانی که با کارآفرینی، محصول با کیفیت صادراتی تولید می کنند که قابل رقابت با محصول کشورهای اروپایی می باشد، را انجام می دهند و دامپزشکی در حمایت از این شرکت و دادن مشاوره به آنها جهت ارتقاء محصولات خود براساس الزامات بهداشتی کشورهای مختلف در یافتن بازارهای جدید آنان را یاری می نماید.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با حضور در یکی از داروخانه های دامپزشکی واقع در شهرستان اصفهان، از شرایط و وضعیت دارو در استان اصفهان مطلع شد، در این بازدید که مدیرکل دامپزشکی استان وی را همراهی می کرد، دکتر موحدی گزارش مختصری از اقدامات و نظارت هایی که دامپزشکی استان اصفهان انجام می دهد ارائه داد و بر این موضوع تاکید کرد که این اداره کل با متخلفین بدون هیچ اغماضی برخورد می کند تا همکاران دامپزشک فعال بخش خصوصی که در مسیر صحیح وظایف خود را انجام می دهند، دلگرم تر در خدمت جامعه باشند.

دکتر رفیعی پور با ابراز خرسندی از حضور و دیدار با یکی از همکاران بخش خصوصی، گفت: بخش دولتی و خصوصی مثل دوبال یک پرنده هستند که می بایست هماهنگ و همراه با یکدیگر عمل کنند و نقص در هرکدام سبب می شود که خروجی مناسبی بدست نیاید، لذا اگر این دیدگاه بین دو طرف به درستی تبیین گردد می توان بصورت مثبت عمل کرد و گام های موثری برداشت.

در پایان این دیدار رئیس سازمان دامپزشکی کشور به همراه دکتر موحدی از یکی از آزمایشگاه های دامپزشکی مجهز در شهرستان اصفهان بازدید نمودند و در این بازدید مسئولین آزمایشگاه ضمن ابراز خوشحالی از حضور دکتر رفیعی در اصفهان و بخصوص اهمیت دادن وی به بخش خصوصی و بازدید از این آزمایشگاه، گزارشی از وضعیت خرید و تامین تجهیزات، مواد آزمایشگاهی، تست های ارجاع شده و... ارائه دادند و در خصوص انجام برخی از آزمایشات توسط آزمایشگاه های انسانی گله مندی کردند.

دکتر رفیعی پور با اشاره به آشنایی با شرایط کاری در آزمایشگاه، اظهار داشت: متاسفانه در سال های گذشته چنین آزمایشگاه های دامپزشکی مجهزی وجود نداشت و امروزه با حضور متخصصین صاحب نظر و تجهیزات به روزی که آماده شده و با حمایت های عملی که سازمان برای آن برنامه ریزی کرده، مطمئناً در آینده نزدیک شاهد اقتصادی بودن آزمایشگاه های دامپزشکی فعال و مجهز خواهیم بود، که با تقویت پاراکلینیک ها، کلنسین های دامپزشک با اطمینان خاطر بیشتری می توانند در درمان و تشخیص های خود از ظرفیت آزمایشگاهی استفاده نمایند.





















انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
0
از مزایای سفر به اصفهان این بود یه نفر همکلاسی رو به حوزه ریاست منصوب کردند.
نظر شما
ادامه