کد خبر: ۳۹۷۰۷



جلسه ماهانه مركز ملی تشخیص آزمایشگاه‌های مرجع و مطالعات کاربردی با حضور «دكتر محمدباقر مقدس» مديركل حوزه رياست سازمان دامپزشكي برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دكتر محمد حبيبي» رییس مرکز ملی تشخیص با تاکید بر اینکه آزمايشگاه قلب تپنده سازمان است، گفت: پيشرفت سازمان در گرو توجه به تشخيص صحيح و به موقع است و در سال جاری چهارده هدف در زمينه هاي مختلف بويژه مميزي ساير آزمايشگاهها و استفاده از توانمندي آنها را دنبال كرده‌ايم.

وی افزود: هم اکنون شناسنامه دار كردن تجهيزات آزمايشگاهي و مديريت الكترونيك آزمايشگاه‌ها از اولویت‌های کاری ماست و نیازمند دوره‌هاي آموزش بين‌المللي هستيم و اگر آموزش روش‌هاي نوين وجود نداشته باشد به زودي توانمندي ما كاهش پيدا مي‌كند.

وی تصریح کرد: نيروهاي مركز از تجربه تخصصي خوبي برخوردارند كه درشرايط خاص مشغول بكار هستند و لازم است مورد توجه بيشتری قرار بگيرند.

در ادامه دكتر محمدباقر مقدس مديركل حوزه رياست سازمان دامپزشكي با ابراز خوشحالی از حضور بين همكاران دانشمند و علمي مرکز تشخیص گفت: واقعا قدر خودتان را بدانيد و لازم است در زمينه معرفي آزمایشگاه مركز تشخیص تلاش بيشتري انجام شود.

وی با اشاره به ارتباط بيشتر با ادارات کل دامپزشکی استانها افزود: سازمان دامپزشكي هم اكنون درحال انجام وظايف يك وزارتخانه است ولي درحد يك سازمان خلاصه شده كه مناسب نيست و لازم است اطلاع رساني بيشتري داشته باشند.

مديركل حوزه رياست سازمان دامپزشكي افزود: مركز ملي تشخيص بايد با قدرت بيشتر آزمايشگاه‌هاي كشور را هدايت نمايد و فعالیت‌ها و خدمات خود را بهتر معرفي كند.

در ادامه كارشناسان مركز به بيان توانمندي‌ها وچالش‌هاي پيش رو به تبادل نظر پرداختند.





نظر شما
ادامه