کد خبر: ۴۰۰۶۲



مدیر کل مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی در دیدار با مدیر کل دامپزشکی این استان اظهار د اشت: از سرعت عمل و دقت دامپزشکی سپاسگزاریم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر حمیدرضا کریم» در این دیدار که در دفتر وی انجام شد بر لزوم گسترش همکاری های فی مابین برای دفاع و صیانت از سلامت و امنیت غذایی شهروندان و زائران بارگاه مطهر حضرت رضا علیه السلام تاکید کرد.

وی با ذکر برخی خاطرات از حضور به موقع نیروهای نظارتی دامپزشکی در کنار گشت های سیار تعزیرات حکوتی گفت: تنها نهادی که همیشه با دلسوزی در کار سلامت شهروندان در کنار ما و مردم بوده؛ دامپزشکی بوده است.

کریم خواستار آن شد تا دستگاه های اداری و اجرایی، بدون مصلحت اندیشی های اداری، رسالت خود را در جهت خدمت به مردم انجام دهند.

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی نیز در این دیدار، ضمن تاکید بر اهمیت سلامت و امنیت غذایی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی اظهار داشت: در فعالیت های نظارتی، خود را از تعزیرات حکومتی جدا نمی‌بینیم.

«دکتر احمد شریعتی» ضمن اشاره به فعالیت های مشترک بین دستگاهی اعلام داشت: هرگاه با خرد جمعی پیش رفتیم هم افزایی ایجاد شد و این هم افزایی در انجام ماموریت ها به ما کمک کرد.

وی یادآور شد: در حوزه سلامت و امنیت غذایی حساسیت بالایی وجود دارد و بخش دام و طیور نیز قسمت اعظم اشتغالزایی را به ویژه در روستاها به خود اختصاص داده است و فعالیت های دامپزشکی، زمینه ساز ایجاد و ثبات اشتغال در این بخش است.

شریعتی با اشاره به پاک بودن استان از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، استمرار این وضعیت را مرهون همکاری همه نهادها دانست.

وی گفت: در زمینه بیماری های مشترک بایستی تمام دستگاه ها حساس باشند چراکه بروز و مشاهده این بیماری ها در جمعیت انسانی هرچقدر هم که کم و انگشت شمار باشد حساسیت های ملی و بین المللی سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را در پی خواهد داشت.

معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان هم در این دیدار یادآور شد؛ نسبت به حوزه دامپزشکی دغدغه خاصی داریم و این حوزه کاری برای ما بسیار با اهمیت است.

علی اصغر پرهیزگار اظهار داشت: با توجه به این حساسیت، شعبه ویژه ای را برای رسیدگی به پرونده های دامپزشکی در نظر گرفتیم و مسئول این شعبه هم یکی از زبده ترین و توانمندترین همکاران ما می باشد و قصد داریم با گسترش همکاری های فی مابین، سرعت رسیدگی به پرونده ها را در این شعبه افزایش دهیم.

حجت الاسلام محمد حسن شوروری، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه هم در این دیدار با اشاره به فعالیت های دفتر متبوع خود در جهت تامین حلالیت فرآورده های خام دامی، اعلام داشت: در جهت برخورد با تخلفات در این حوزه نیازمند همکاری دستگاه قضایی و تعزیرات حکومتی استان هستیم.

یادآور می شود در این دیدار، علاوه بر حجت الاسلام شورورزی، دکتر بهروز خسروی نیا رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، هادی زارعی، مدیر روابط عمومی اداره کل و دکتر شهرام کرباسی، کارشناس نظارت اداره کل ادامپزشکی استان، مدیر کل دامپزشکی را همراهی می‌کردند.


نظر شما
ادامه