کد خبر: ۴۰۰۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

 
مسؤول روابط عمومی دانشگاه زنجان از برگزاری دومین همایش ملی صنعت اسب به میزبانی زنجان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این همایش ملی پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۷ در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «علی سپهری» با بیان اینکه دانشگاه زنجان در طول ایام سال برنامه‌ها، همایش‌ها و سمینارهای مختلفی را برگزار می‌کند، اظهار کرد: این همایش‌ها و سمینارها به همت دانشگاه زنجان و انجمن‌های علمی، فرهنگی هنری و غیره در دانشگاه برگزار می‌شود.

وی از برگزاری دومین همایش ملی صنعت اسب به میزبانی زنجان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این همایش ملی پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۷ در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد.

مسؤول روابط عمومی دانشگاه زنجان با بیان اینکه دومین همایش ملی صنعت اسب با همکاری مشترک دانشگاه زنجان، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و فدراسیون سوارکاری ایران برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این همایش در محورهای فنی و تخصصی فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی بازرگانی برگزار خواهد شد.

سپهری با اشاره به اینکه اسب و اسب‌سواری در اسلام، اسب و سوارکاری در هنر، شعر و ادب فارسی، اسب‌های بومی ایران جایگاه ابعاد فرهنگی و اجتماعی آن، همگانی کردن ورزش سوارکاری و اخلاق ورزش سوارکاری از جمله محورهای فرهنگی و اجتماعی این همایش است، خاطرنشان کرد: واردات و صادرات، توریست‌های گردشگری، مدیریت سازماندهی و باشگاه داری سوارکاری، صنایع وابسته و اشتغال و تولید صنایع ملی پایدار(جذب اسپانسر) از محورهای اقتصادی و بازرگانی این همایش است.

مسؤول روابط عمومی دانشگاه زنجان با بیان اینکه کارگاه‌های آموزشی نیز در حاشیه دومین همایش ملی صنعت اسب دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد، گفت: از جمله این کارگاه‌های آموزشی می‌توان به برگزاری دوره آموزشی تخصصی صنعت اسب توسط اساتید برجسته ملی و بین‌المللی در سالن همایش‌های دانشگاه اشاره کرد

 
 
برچسب ها: صنعت اسب، زنجان،
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
ظاهرا دامپزشکی این وسط هیچ نقشی نداره
نظر شما
ادامه