کد خبر: ۴۰۱۲۲
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در سفر خود به کرمان و حضور در اداره کل دامپزشکی استان کرمان،  اظهار داشت: از آنجا که تغییر قانون سخت و زمان بر می باشد، در جهت اتخاذ بهترین شیوه برای رفع مشکلات، ارتباط و سطح دسترسی افراد مافوق با زیرمجموعه و ارباب رجوع باید ساده و راحت صورت گیرد و به همکاری و مشارکت بین دستگاهی مابین دامپزشکی و کلیه ارگان ها بها داده شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، «دکتر علیرضا رفیعی پور» ضمن قدرشناسی و تشکر از زحمات گذشتگان در برطرف کردن مشکلات کنونی دامپزشکی، اعلام کرد: کارکنان دامپزشکی میراث داران کنونی این سازمان، در قالب یک کالبد در جهت رفع مشکلات تلاش کنند و همگام گردند.

وی در ادامه الگو برداری از موفقیت ها در حوزه بین استانی و شهرستانی را راهکاری دیگر در حل مشکلات در حوزه دامپزشکی عنوان کرد .

وی با تاکید بر تعامل و همکاری بیشتر مابین  سازمان دامپزشکی و استان ها در جهت ارتقاء و بازنگری دستورالعمل های مکاتبه شده، گفت: ما از همکارانی که دارای پیشنهادات و راهکارهای جدید، عملیاتی و کاربردی جهت ارتقاء دستورالعمل سازمان باشند در تیم تصمیم گیری ملی استفاده می کنیم.

این مقام مسئول با  تقدیر از خدمات و تلاش های مدیر کل و کارکنان دامپزشکی استان کرمان در ارائه خدمات رسانی به مردم بیان کرد: با توجه به اینکه 25 تا 30% سفره پروتئینی خانوارها توسط عشایر تولید می گردد،  هر گونه خدمت به مردم استان های شرقی در جهت امنیت غذایی و اقتصادی می باشد.

وی در پایان بار دیگر از دامپزشکان و سایر رده های دامپزشکی درخواست نمود که با یکسان انگاری و احترام متقابل مابین نیروهای مافوق و زیرمجموعه، همگام با یکدیگر در جهت نیل به اهداف و خط مشی سازمان قدم بردارند.

شایان ذکراست در ادامه برنامه های رئیس سازمان دامپزشکی کشوربه کرمان، افتتاح آزمایشگاه بخش خصوصی دامپزشکی، ملاقات با معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آقای آیت اللهی موسوی و افتتاح آزمایشگاه بخش خصوصی و بازدید از کشتارگاه در حال احداث جاده باغین رفسنجان صورت پذیرفت.

 
 
نظر شما
ادامه