کد خبر: ۴۰۱۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

 «دکتر رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور ظهر امروز به همراه مدیرکل و معاونت سلامت، مسئول دفتر نمایندگی ولایت فقیه دامپزشکی جنوب کرمان، دکتر حمزء نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار شهرستان رودبار جنوب با حضور در گلزار شهداء این شهرستان با نثار فاتحه یاد شهدای این شهرستان را گرامی داشتند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان، رئیس سازمان دامپزشکی و هیأت همراه در ادامه با حضور در محل ساخت ساختمان اداری شهرستان رودبار جنوب اقدام به کلنگ زنی نموده و اظهار داشت: کمتر شهرستانی در کشور داریم که صنعتی باشد، اقتصاد عمده شهرستان های کشور یا کشاورزی و دامداری است یا مرتبط با این موارد می باشد.

وی اضافه نمود: سازمان دامپزشکی در راستای افزایش خدمات رسانی به مردم موفق به جلب موافق هئیت دولت در خصوص ساخت ساختمان های اداری مورد نیاز در شهرستاهایی از کشور که فاقد سختمان اداری می باشند شده است.

رفیعی پور اظهار داشت: مجموعه دامپزشکی کشور بیش از 800 میلیارد تومان خدمات رایگان در سطح کشور برای حفظ و ارتقاء بهداشت عمومی و امنیت اقتصادی در حوزه دام، طیور و ... ارائه می دهد که این مهم موجب کمک به حوزه اشتغال و تجارت می شود.

وی عنوان نمود: بالاترین سطح تحصیلات حتی در دورافتاده ترین نقاط کشور مربوط به پرسنل دامپزشکی است و در همین راستا متخصصین دامپزشکی جهت انجام وظایف خود همچون تست سل و بروسلوز در صعب العبور ترین مناطق کشور حضور می یابند.

وی بیان نمود: امروز طرح واکسیناسیون رایگان شتر علیه بیماری آنتروتوکسمی برای 1200 نفر شتر این شهرستان کلید خواهد خورد که این خود سرآغاز ارائه بیش از 48 میلیارد تومان خدمات رایگان به تمام نقاط کشور تا پایان سال جاری است.

در این مراسم دکتر حمزء نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: اگر امروز مردم با خیال راحت مواد پروتئینی و لبنی را از مراکز عرضع در سطح شهرها تهیه و مصرف می کنند نشان از این دارد که دامپزشکی در انجام وظایف خود موفق بوده است.

وی تصریح نمود: یکی از رسالتهای دامپزشکی تامین سلامت و امنیت زنجیره غذایی از مزرعه تا سفره است. این مهم موجب تامین امنیت روانی مصرف کنندگان نیز شده است.

وی بیان کرد: سازمان دامپزشکی با نظارت عالی و دقیقی که دارد موجب گردیده که در بحث صادرات کیفیت مواد غذایی بالا رود و این مسئله باعث ایجاد بازار مصرف در خارج از مرزهای کشور شده است. که این مهم مرهون زحمات همه کارکنان دامپزشکی در سراسر کشور می باشد.

«دکتر احمدی» مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان که دکتر رفیعی ریاست سازمان دامپزشکی کشور و هیئت همراه را در سفر به منطقه جنوب کرمان همراهی می کرد، در مراسم کنگ زنی ساختمان اداری شهرستان رودبار جنوب گفت:  امروز مفتخریم که در ایام دهه مبارک فجر اقدام به کلنگ زنی ساخت سه ساختمان اداری در شهرستان های رودبار جنوب، فاریاب و منوجان خواهیم کرد.

وی تصریح نمود: هر واحد از این ساختمان های اداری اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان و در مجموع تا یک میلیارد و 800 میلیون تومان خواهند داشت که با پیش بینی 3 ساله به بهره برداری می رسند تا پایگاهی برای ارائه خدمات بهتر به مردم منطقه جنوب کرمان شوند.

وی در ادامه افزود: در این دهه فاز اول واکسیناسیون رایگان شتر اجرا خواهد شد و هویت دار نمودن جمعیت شتر منطقه توسط معاونت امور دام جهاد کشاورزی جنوب کرمان صورت خواهد گرفت.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
در دامپزشکی کار اصلی توسط کاردان و کارشناس انجام میشه ولی از این قشر زحمتکش اسمی هم برده نمی شود و اداره شده است اداره دامپزشکان نه اداره دامپزشکی . چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید
ناشناس
|
-
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
جالب است، " بالاترین سطح تحصیلات حتی در دورافتاده ترین نقاط کشور مربوط به پرسنل دامپزشکی است"
جناب دکتر این به موضوع را هم به آمارتان اضافه کنید.
(( دانش آموزان حتی دورافتاده ترین نقاط کشور، رشته دامپزشکی را برای ادامه تحصیلشان انتخاب نمی کنند))
ناشناش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
کاری ک یک دکتر انجام میدهد یک هزارم هم کاردان ها و کارشناشان انجام نمی دهند.
نظر شما
ادامه