کد خبر: ۴۱۲۰۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» افزود: یک مزیت و خروجی بروز بیماری آنفلوانزا در کشور، اظهار نظر و دستور مسئولین رده بالای کشور به بخش‌ها و وزارت‌خانه‌های مختلف برای همکاری و تعامل با سازمان دامپزشکی بوده است ...
 

حکیم مهر: «دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور در جلسه فعالان بخش خصوصی دامپزشکی کردستان در روز چهارشنبه 8 فروردین 97 گفت: بایستی همگی عمل گرا و مثبت اندیش باشیم و از دیگران هم بخواهیم بدین گونه باشند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان كردستان، این جلسه با حضور دکتر ورمقانی مدیر کل دامپزشکی، رؤسای شبکه های دامپزشکی شهرستان های استان، فعالان بخش خصوصی دارو و درمان و تولیدکنندگان استان که برخی از آنها حائز رتبه برتر کشوری بودند، برگزار شد.

در این جلسه، رئیس سازمان دامپزشکی کشور پس از استماع نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات تک تک مدعوین بخش خصوصی، طی بیاناتی عنوان کرد: طرح موضوعات شما خواسته ای است که بایستی بنده تا زمان مشخصی به شما پاسخگو باشم، ولو اینکه این پاسخ منفی باشد، بایستی با احترام و منطق مزین گردد.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی عدم پاسخگویی، عدم دسترسی به مسئولین بالاتر است که هم اکنون در سازمان دامپزشکی در دستور کار بوده، به گونه ای که اگر پس از اینکه در شهرستان و استان پاسخ قانع کننده ای دریافت نشد، به راحتی می توانید با معاونین سازمان و رئیس سازمان دامپزشکی ارتباط بگیرید.

دکتر رفیعی پور افزود: همکاران مسئول بنده در شهرستان ها و استان بایستی در تعامل ارتباط گیری مداوم با بخش خصوصی، مبحث ارتباطات بین بخشی را تداوم و قوت ببخشند.

وی ادامه داد: یک مزیت و خروجی بروز بیماری همچون آنفلوانزا در کشور، اظهار نظر و دستور مسئولین رده بالای کشور به بخش های مختلف و وزارت خانه های مختلف برای همکاری و تعامل برای پیشگیری و کنترل بیماری با سازمان دامپزشکی بوده است.

دکتر رفیعی پور افزود: کمبود واکسن در کشور وجود داشته ولیکن با تصمیم گیری دستور صدور مجوز ثبت به 5 شرکت تولید کننده داخلی و وارد کننده واکسن، مقوله و معضل انحصار تولید و واردات واکسن را حل کردیم تا بدینوسیله ذخیره استراتژیک قابل توجه و خوبی را در کشور داشته باشیم.

خاطر نشان می گردد در قسمتی از این جلسه، «مهندس نقشی زادیان» مدیر عامل مرغ واروک از رئیس سازمان دامپزشکی کشور درخواست نمود حداقل با تقریر و اهدا یک لوح تقدیر بواسطه خدمات شایان توجه و کم نظیر دامپزشکی کردستان با مدیریت دکتر ورمقانی از ایشان قدردانی گردد.

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
0
0
................. با چی حل کردین وچجوری. با واکسنهای نامعلوم خارجی از هند؟چین هم هست لابد
د
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
1
0
چه حالی بکنند دست اندرکاران واردات واکسن آنفلوانزای فوق حاد طیور!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
0
0
آقای دکتر رفیعی پور و تیمش امضاهای طلایی را حذف و انحصار واکسن و دارو را از بین خواهند برد
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
شما و سازمان تون هیچی مشکل نداره عالی هستید.. من که از شدت بیکاری و بدبختی توی این رشته فقط به مرگ فکر میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
کجا حل کردین؟!؟!
الان انتروتوکسمی هم نایاب شده جناب دکتر.
مسولان در خواب هستند.
نظر شما
ادامه