کد خبر: ۴۱۲۸۲



سازمان مرکزی تعاونی روستایی ایران، نسبت به آگهی مجمع اتحادیه سراسری تعاونی‌های مرغداران گوشتی ایران واکنش نشان داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از رادیو صنعت طیور ایران، «احمدعلی ابن ابی پور» مدیر حقوقی این سازمان با ارسال نامه‌ای به کلیه اتحادیه‌های استان‌های عضو این تعاونی اعلام نمود که با عنایت به برگزاری مجمع عمومی اتحادیه سراسری تعاونی‌های مرغداران گوشتی کشور و انتخاب هیئت مدیره در تاریخ 26/10/96 و اعلام قبولی نمایندگان اعضای هیئت مدیره و ارائه مدارک برای ارسال به ثبت، انتشار آگهی مجمع به شماره 28844/96/13 مورخ 26/12/96 برای انتخاب مجدد هیئت مدیره و مدیر، فاقد وجاهت قانونی می‌باشد. مراتب جهت کن لم یکن نمودن آگهی مذکور اعلام می‌شود .

پیش از این در تاریخ 26/12/96 ، اتحادیه سراسری تعاونی‌های مرغداران گوشتی ایران، با ارسال نامه‌ای اعلام نمود که بر طبق تصمیم و موافقت اعضای هیئت مدیره در جلسه مورخ 26/12/96 و تصمیم بازرس محترم اتحادیه به تاریخ 9/12/96 مقرر گردید مجمع عمومی عادی اتحادیه سراسری تعاونی‌های کشاورزی پرورش دهندگان مرغ گوشتی ایران روز یکشنبه، مورخه 2/2/96 راس ساعت 10:30 صبح در محل دفتر اتحادیه سراسری تشکیل خواهد شد .

با این اوصاف بنظر می‌رسد تا این ماراتن نفس گیر در انتخابات هیئت مدیره اتحادیه سراسری تعاونی‌های مرغداران گوشتی ایران نیز، لحظات آخر خود را سپری نماید.


نظر شما
ادامه