کد خبر: ۴۱۶۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر



جلسه هماهنگی مدیران کل منطقه پنج دامپزشکی کشور با حضور «دکتر محمد باقر مقدس» مدیر کل حوزه ریاست سازمان دامپزشکی کشور به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، براساس برنامه ریزی‌های بهتر و دقیق‌تر و تمرکز زدایی تصمیم‌گیری، سازمان دامپزشکی کشور استان‌ها را به پنج منطقه تقسیم کرده است، که در منطقه پنج استان‌های اصفهان، فارس، خوزستان، هرمزگان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و منطقه آزاد کیش قرار داشته و جلسات دوره‌ای جهت هماهنگی و بررسی مسائل و مشکلات منطقه برگزار می‌گردد.

به همین منظور اولین جلسه هماهنگی مدیران کل منطقه پنج دامپزشکی کشور در روز شنبه هشتم اردیبشهت ۹۷ در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر موحدی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان ضمن خوش آمدگویی به دکتر مقدس و مدیران کل استان‌های حاضر در جلسه، ابراز امیدواری کرد که این جلسه تصمیمات خوبی اتخاذ شود و هماهنگی‌های لازم در جهت سیاست‌های کلی سازمان دامپزشکی کشور در این منطقه صورت پذیرد.

در ادامه دکتر مهندس مدیر کل استان فارس بعنوان رئیس منطقه پنج موضوعات و موارد مطرح شده در صورتجلسه قبل را به بحث می‌گذارد و در ادامه مدیران کل استان ها مباحث مرتبط با استان خود را مطرح می‌نمایند.

این جلسه به مدت دو روز در اصفهان ادامه دارد.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
مثل همیشه هرمزگان هم غایب جلسه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
اول از هر چیز از دقت نظر این فرد ناشناس نظر دهنده تشکر می شود که این قدر لطف دارند دوم اینکه مدیر کل هرمزگان دقیقا در بین مدیر کل بوشهر و چهارمحال ایستاده اند و چون در عکس پشت مدیر چهارمحال هستند قابل رویت نمی باشند که در اینجا بیننده باید از استدلال و هوش کافی در خصوص فاصله افتاده بین دو مدیر کل مذکور با توجه به مدیران روبرو بهره ببرد که متاسفانه نداشته است که ببرد سوم اینکه امیدواریم مشکلات روحی و روانی و قلبی این عزیز محترم بزودی حل گردد
نظر شما
ادامه