کد خبر: ۴۲۱۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر



طرح جمع آوری و پاکسازی سطح شهر اهواز از دستفروشان فرآورده‌های خام دامی در این شهرستان اجرا شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اهواز با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری چندین طرح جمع آوری و برخورد با عوامل دستفروشی فرآورده‌های خام دامی در هسته مرکزی شهرستان اهواز اجرا شد.

«دکتر منصور موسوی نسب» افزود: این طرح برای مقابله با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام از جمله تب کریمه کنگو و آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، پس از اخذ دستورات قضایی از سوی معاون دادستانی شهرستان اهواز و با همراهی و همکاری نیروهای انتظامی و اجرائی واحد تخلفات شهرداری اهواز انجام شد.

دکتر موسوی نسب خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مکرر و همچنین همکاری نزدیک و خوب دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و شهرداری در آینده نه چندان دور شاهد ارتقاء سطح بهداشتی شهرستان خواهیم بود و از شهروندان خواست جهت تهیه آلایشات دامی از قبیل کله و پاچه و جگر و سایر فرآورده‌های خام دامی، به مراکز مجاز مراجعه نمایند.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مطلع
|
Germany
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
1
0
مشکلات اهواز مه روز به روز بیشتر شده عزیزم.. سری به ورودی اهواز از شیبان و بازارچه آخر کیان و همچنین قلب شهر و سی متری یا همان خیابان شریعتی و بازارچه عامری بزن برادر تا ببینی چه فاجعه ای وجود دارد از کشتار غیر مجاز تا انبار های مرغ و قصابی های غیر بهداشتی.
کارمند دامپزشکی تهران
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
1
تا اجراییات شهرداری وظیفه خودش را انجام ندهد و نیروی انتظامی برای جمع آوری همکاری نکنه و شهرداری وجب به وجب کنار خیابانها را اجاره بده و دادگاهها اینقدر سرشون شلوغه که حکم سنگین به اینا نده دامپزشکی هرچه تلاش کنه و معرفی کنه فایده نداره . باید مثل مراکز بهداشت خونسرد بود که زیاد اونم اگه بخواد نمی تونه با باقالی فروش و.... ساندویچ فروش و ترشک فروش ها و جگر فروش ها
.....بدون همکاری نیروی انتظامی و اجراییات کاری بکنه
نظر شما
ادامه