کد خبر: ۴۲۱۶۳


رئیس اتاق بازرگانی مازندران ظرفیت آزمایشگاه‌های همکار دامپزشکی در استان مازندران را بالا دانست و خواستار صدور مجوز برای رفع مشکلات آنان شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «عبدالله مهاجر» در جلسه شورای گفتگوی بخش دولتی و خصوصی با بیان اینکه در بخش آزمایشگاهی نیازمند توجه بخش دولتی هستیم، گفت: یکی از دغدغه‌های دامپزشکی در زمینهٔ آزمایش‌ها است و آزمایشگاه‌های همکار می‌توانند بخشی از دغدغه‌ها را حل کنند.

وی با عنوان اینکه آزمایشگاه‌های همکار نیازمند دریافت مجوز از سوی دامپزشکی است، خواستار همکاری لازم از سوی دولت شد و گفت: این آزمایشگاه‌های همکار می‌توانند در بخش‌های مختلف به اتاق بازرگانی و بخش کشاورزی کمک کنند.

مهاجر، ظرفیت آزمایشگاه‌های همکار استان را بسیار بالا دانست و گفت: یکی از مشکلات جدی در حوزه آزمایشگاهی به‌روز نبودن تجهیزات است و آزمایشگاه‌های همکار بخشی از مشکلات را حل می‌کنند.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران، به مشکلات فراروی بخش کشاورزی و تولید اشاره کرد و اتخاذ راهکاری برای حل مسائل فراروی را الزامی برشمرد و گفت: با مصوبه شورای گفتگو در زمینهٔ آزمایشگاه همکار، برخی از مسائل برطرف می‌شود.

«محمدحسن رضوانی» مدیر کل دامپزشکی مازندران نیز گفت: در سال ۹۶ مجوز آزمایشگاه‌های همکار را دریافت کردیم و اکنون سه آزمایشگاه همکار دامپزشکی در استان فعال است و محدودیتی برای ارائه مجوز نداریم.

وی با بیان اینکه آزمایش نهاده‌های وارداتی باید توسط سازمان دامپزشکی انجام شود، تصریح کرد: در این بخش نیز آماده واگذاری مجوز به آزمایشگاه‌های همکار هستیم و در بخش آزمایش‌هایی که محدودیت داریم نیز می‌توانیم کار را به آزمایشگاه‌های همکار واگذار کنیم.


نظر شما
ادامه