کد خبر: ۴۲۸۰۳



مدیر کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی گفت: کارکنان دامپزشکی خراسان جنوبی همیشه و در هر شرایطی آماده خدمت به مردم و تولیدکنندگان هستند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، «دکتر محمد اصغرزاده» در جمع مدیران کل دامپزشکی منطقه سه کشور افزود: مجموعه دامپزشکی خراسان جنوبی به صورت تیمی عمل می‌کند و برای تصمیم گیری در موضوعات خرد و کلان مجموعه افراد صاحب نظر مشارکت دارند و در تصمیمات دخیل هستند.

وی به تشریح اهم فعالیت‌های دامپزشکی استان پرداخت و تصریح کرد: در همه حوزه‌ها از جمله فنی، اداری، ورزشی، فرهنگی و رفاهی با جدیت پیگیر امور هستیم و کارکنان در این راه همیشه آماده خدمت هستند.

مدیرکل دامپزشکی استان خراسان جنوبی تاکید کرد: دامپزشکی بواسطه وظایف حاکمیتی که اکثرا با سلامت و بهداشت مردم در ارتباط است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

اصغرزاده برگزاری شورای مدیران کل را به صورت منطقه ای مهم ارزیابی کرد و گفت: اگر این گونه تعامل و ارتباطات سازنده بین استانی بیشتر و پررنگ تر شود و استان‌ها در این راه تجربیات و نظرات خود را به یکدیگر منتقل کنند، از این طریق می‌توان اقدامات موثرتری ارائه کرد و سپر بهداشتی برای پیشگیری از انتقال بیماری‌ها از یک منطقه به منطقه دیگر با استحکام بیشتر فراهم کرد.

وی بر پیگیری مصوبات جلسات مذکور تاکید کرد و افزود: امیدواریم با طرح موضوعات فنی و اداری بتوانیم گام‌های موثری در مسیر اهداف سازمان دامپزشکی کشور و تحقق برنامه‌های بهداشتی برداریم.

لازم به ذکر است شورای مدیران منطقه سه کشور با حضور مدیران کل دامپزشکی استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد و جنوب کرمان به مدت یک روز در بیرجند برگزار شد.






نظر شما
ادامه