کد خبر: ۴۲۸۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر



مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از دادگاهی شدن پنج نفر به اتهام حیوان آزاری در این استان با هماهنگی دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «حمید قاسمی» با بیان اینکه یکی از پنج نفر فوق در دادگاه به جرم حیوان آزاری محکوم شده است اضافه کرد: این مجرم زیست محیطی در شهرستان میانه به دو ماه حبس تعزیری محکوم شد.

وی توضیح داد: طبق گزارش یکی از شهروندان مبنی بر وقوع حیوان آزاری در شهرستان میانه که به یگان حفاظت محیط زیست استان رسیده بود، با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان، خودروی فرد متخلف شناسایی و به دادگاه احضار و محاکمه شد.

قاسمی افزود: پس از برگزاری دادگاه، فرد مزبور به جرم حیوان آزاری و جریحه دار کردن عفت عمومی به علت بستن دو قلاده سگ به پشت خودرو و کشاندن آنها به طرز فجیع به حبس تعزیری محکوم شد.

وی، در جریان بودن یک پرونده دیگر حیوان آزاری در دادگاه شهرستان هوراند هم گفت: بر اساس فیلمی که از سوی اهالی منطقه به اداره حفاظت محیط زیست هوراند رسیده بود، چهار نفر به اتهام حیوان آزاری و کشتن یک قلاده روباه به دستگاه قضایی معرفی شدند.

قاسمی تشریح کرد: یک قلاده روباه ماده باردار در درون چاه یک ساختمان نیمه کاره افتاده بوده که این افراد به جای نجات این حیوان اقدام به آزار بی رحمانه و غیر انسانی این روباه از طریق سنگ پرانی به درون چاه، ضرب و شتم به وسیله چوب دستی و دست آخر به دار آویختن این حیوان زبان بسته کرده و آن را کشتند.

وی گفت: پرونده این افراد متخلف در دادگاه در جریان است و هنوز به مرحله صدور حکم نرسیده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه این نهاد با هرگونه حیوان آزاری به شدت برخورد کرده و متخلفان را به دست قانون خواهد سپرد، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی مراتب را با شماره تلفن های 33343513و 1540 به این اداره کل اطلاع دهند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
خدا لعنت کنه این آدم هایی که با مخلوقات زبان بسته خدا اینطور رفتار میکنن
نظر شما
ادامه