کد خبر: ۴۳۲۰۰



جلسه هماهنگی اجرای پروژه های محرومیت زدایی روستاها با کمک و همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان وبا حضور سرهنگ طرفی جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولی عصر (عج) و هیات همراه و مدیرکل دامپزشکی استان و سایر همکاران در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی خوزستان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولی عصر (عج) ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) با اشاره به اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری سپاه نقش موثر خویش را در عمران و آبادانی روستاها ایفا می‌کند، گفت: بسیج آمادگی دارد در رفع محرومیت و آبادانی روستاها به دولت کمک کند.

سرهنگ طرفی اعلام کرد: با بکارگیری کلیه ظرفیت‌های موجود در سطح روستاها و با تلاش شبانه روزی سعی شده است کارهای ماندگار و علمی با رویکرد خاص را دنبال کنیم.

وی افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سطح دهستان‌ها با شناسایی افراد جهادی و مطالعه عرصه‌های مختلف و تعریف پروژه‌های متنوع با اولویت بندی نسبت به اجرای پروژه‌ها اقدام می‌نماید.

مدیر کل دامپزشکی خوزستان نیز از همکاری و همدلی کلیه عزیزانی که در این راستا با بسیج همکاری داشته‌اند، تشکر و قدردانی کرد وگفت: مباحث حوزه دامی از صنایع های مادر در دنیا به شمار می‌رود و دامپزشکی وظیفه حمایتی از کنترل بیماری‌ها را داردکه شامل واکسیناسیون، آموزش و .. می‌باشد و با توجه به کمبود نیروی انسانی امید می‌رود ظرفیت‌ها جمع شوند تا در نقاط مورد هدف و ایجاد زیر ساخت‌های مورد نظر بتوان اقدامات لازم را انجام داد و خدمات شایسته‌ای به دامداران ارائه نمود.

در پایان سایر همکاران دامپزشکی و مرتبط با موضوعات کنترل و پیشگیری از بیماری‌های دام و طیور به بیان دیدگاه‌های خود پرداخته و در خصوص همکاری اعلام آمادگی نمودند.



نظر شما
ادامه