کد خبر: ۴۳۳۷۰
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس:
«علی اکبری» گفت: عمداً از خارج از کشور بیماری‌های واگیردار مانند آنفلوانزای پرندگان وارد کشور می‌شود؛ ردپای بیوتروریسم در شیوع بیماری‌های دامی و پرندگان وجود دارد ...


حکیم مهر: عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: نمی‌توان گفت تب کریمه کنگو نیز یک نوع از بیوتروریسم است اما در خصوص شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان قطعا بیو‌تروریسم رخ داده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «علی اکبری» در خصوص شیوع بیماری تب کریمه کنگو در برخی از استان‌های کشور، اظهار داشت: بحث بیوتروریسم امروزه یکی از شگردهای مخاصمان بین‌المللی علیه برخی از کشورها در سطح جهان است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه سال گذشته شیوع آنفولانزای فوق حاد پرندگان و تب برفکی را شاهد بودیم همچنین در سال جاری نیز شیوع تب کریمه کنگو را در برخی از استان‌ها شاهد هستیم، گفت: مقداری از عوامل همه این بیماری‌ها خارج از مرزها وجود دارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دستگاه‌هایی که وظیفه ذاتی نظارتی دارند باید کنترل‌های جدی‌تری داشته باشند، ادامه داد: باید از مرزهای کشور مراقبت بیشتری داشته باشیم، با توجه به خشک‌سالی‌ها و تنش‌های بین‌المللی نباید جامعه را با وارد کردن موضوع جدید حساس کنیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیماری تب کریمه کنگو بیماری مشترک بین انسان و دام است که به واسطه کنه گزیدگی شروع می‌شود، تصریح کرد: نمی‌توان گفت تب کریمه کنگو نیز یک نوع از بیوتروریسم است اما در خصوص شیوع بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان قطعا بیو‌تروریسم رخ داده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه عمداً از خارج از کشور بیماری‌های واگیردار مانند آنفولانزای پرندگان وارد کشور می‌شود، خاطرنشان کرد: لزوما جنگ این نیست که حتما توپی شلیک شود و دست بر روی ماشه باشد بلکه از روش‌های مختلف استفاده می‌شود.



انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
حرف زدن آسون آقای مسول . اثبات کنید بیوتروریسم هستش. این وضع دامپزشکی کشورِ و شما انتظار دارید با هر مشکلی مقابله بشه۰ با این قدرت و اعتباری که دامپزشکی داره هیچوقت نمیتونید اثبات کنید بیوتروریسم بوده. همیشه سوء مدیریت داخلی رو انداختین گردن آمریکا و دشمن خارجی ‌ . من جای شماها بودن به خاطر مملکتم خودم رو بازنشسته میکردم و اجازه میدادم متخصصان و نیروهای با انرژی جوون بیان سر کار ۰ بخدا این کار رو میکردم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
رو هوا که نمیشه حرف زد . دلایل عملی ، شواهد ، رد پا ، اثبات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟. ناسلامتی هزاران دکتر دامپزشک دارن این سایت رو بازدید می کنن ....
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
دوست عزیز ............. من فکر کنم این تصادفات جاده ای کشور هم میتونه ناشی از بیو تروریسم باشه مدیریت توپ توپ امان از آمریکا که هرچی میکشیم از دست اونه که آنفلونزا را بطور مخفیانه وارد کشور کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
شما اصلا مدرکتون چیه که در مورد بیماری ها اظهار نظر میکنید؟ دیگه عادی شده این قصه ی من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود. همیشه یاد گرفتیم تقصیرها رو گردن چیزی بندازیم که حق توان دفاع از خودش نداره. واقعا که متاسفم. تا وقتی دامپزشکی قسمتی از مجموعه بهداشتی کشور نباشه و همیشه در انزوا باشه تا ابد بیماریها در این سرزمین جولان خواهند انداخت . عزیز من ویروس به خاطر مدیریت نا صحیح در کشور بومی شده.آب و خاک ما آلوده به ویروسه . برید یه خورده مطالعه کنید بعد بشید عضو کمیسیون. .............. اطلاعاتت رو بالا ببر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
نیازی به اینکارها نیست.با یک توییت ۲۰۰۰۰ ریال ارزش پول ملی سقوط می کند.همین توهمات عده ای ..... مملکت را به اینجا کشید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
مملکتی که ارزش دامپزشک را به حد اقل رساندند بطوریکه توان اداره خانواده را ندارد از این بهتر میخواهید بشود. اقای نماینده در ایام جنگ قرار بود به گروه پزشکی حق محرومیت از مطب بدهند یکی از همکاران مجلسی شما در مخالفت با این حق برای دامپزشکان فرمودند مگر گاو درمان کردن هم مطب میخواهد. کمی اگر از لاک خود درایید و کشور های همسایه راکه سرمایه های عظیمی روی صنعت دامپروری و احداث. دانشکده های مجهز دامپزشکی نموده اند مشاهده کنید میبینید که چه جفایی براین رشته در این مملکت رفته است. دوست عزیز این تازه اولش زمانی را پیش بینی میکنم که بیشتر درامد نفت را برای واردات نهاده های دامی بدهیم.این نه بیوتروریسم است ونه توطئه. خارجی این حاصل کار مشتی دلال است که اول مراکز علمی مثل انستیتو رازی را از بین بردند و بعد سبب فرار واکسن سازهای ماهر ایرانی به خارج از کشور شدند و بعد ما را محتاج واکسن خارجیها نمودند. مملکتی که دامپزشکی ضعیفی دارد مردم بیماری هم خواهد داشت.شلوغی. بیمارستانها در ایران از تمام نقاط دنیا بیشتر استِ تلفات دام هم همینطور و قیمت فراورده های دامی هم همینطور.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
اون کلمه "قطعا" بر اساس کدام ادله و مدارک است؟
ناشناس
|
Poland
|
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
0
باید بررسی بشه ضمنا هر واکسنی در یک منطقه تاثیر گذاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
0
0
اگگگگر به قول ایشون قطعا بیوتروریسم بوده وظیفه شماست که مقابله کنید . فکر نمیکنم هیچ کشوری اینقدر نیروی تحصیل کرده و بیکار داشته باشه . کار کارشناسان اداره شده کاغذ بازی و gis وارد کردن . بابا جان دست بردارید از این کارهای بیهوده و کلیشه ای . حقوق و درآمد دامپزشکها رو ببرید بالا ، سازماندهی کنیدشون توی هر بخشی ، از پشت میز نشینی در بیارینشون . واسشون ارزش قائل شید. مردو و جامعع رو با حرفه دامپزشکی آشنا کنید . کارشون اینه از ترکیه تب برفکی وارد کنن با چه هزینه ای بعدش بگن اااا واکسنها کیفیت نداشت . بخدا به ما میخندن . ما دوست داریم به بهداشت مملکت و مردممون خدمت کنیم ولی با این سیستم و قوانین شما نمیزارید .
یک نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
اگه اینو نگی چی بگی . تا مسئولینی .............. تو کشور باشه .این کشور وضعش همینه
نظر شما
ادامه