کد خبر: ۴۳۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

صبح امروز تیم تخصصی دامپزشکی گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد شهرکرد در گلزار شهدا شهرکرد گرد هم آمدند و ضمن زیارت و بستن عهد با شهدا، راهی اردوی جهادی شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از سازمان بسیج دانشجویی، در این برنامه «مرتضی کریمی» جانشین بسیج دانشجویی استان در جمع جهادگران رسالت اصلی اردوهای جهادی در کنار رسالت خدمت رسانی را شناساندن آرمان های انقلاب به مردم محروم و تشریح تمایز بین ناکار آمدی های ناشی از کم کاری های مسئولین و توانمندی نظام دانست.

 «مجید حیدری» مسئول گروه جهادی از تبار آسمان گفت: این گروه با هدف خدمت به مردم منطقه بازفت و روستای سرآقاسید از شهرستان کوهرنگ و در راستای هماهنگی و هم افزایی با مسئولین منطقه و تعیین نقطه هدف جلساتی با بخشدار، مسئول حوزه بسیج، رئیس و مسئول فنی و مهندسی کمیته امداد، نماینده راهداری و دهیار روستاهای دهناش، لبد و مورز داشته است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده در تابستان سال جاری سه تیم تخصصی دامپزشکی،فرهنگی و عمرانی به منطقه اعزام خواهند شد که امروز تیم دامپزشکی به منطقه اعزام می شود. این تیم با جمعی 20 نفره از دانشجویان و با به همراه داشتن داروهایی با ارزش بیش از 20 میلیون تومان به منطقه اعزام می شود.

وی افزود: دامپزشکی استان، قرارگاه امام رضا (ع) و دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد شهرکرد در تهیه این داروها کمک کرده اند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ضمن تقدیر از ریاست دانشگاه و رئیس دانشکده دامپزشکی اعلام کرد سرپرستی تیم تخصصی گروه دامپزشکی را آقای دکتر جعفریان ریاست دانشکده دامپزشکی شخصاً بر عهده دارند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
0
این فقط یک نمایشه،
کاری از دستتون بر نمیاد.مگر چند روز اونجا میمونید؟بعد از رفتن شما چی؟
متاسفانه به جای گرفتن یقیه مسئولین مملکت که چرا هنوز محرومیت در کشور داریم،تحصیل کرده های کشوروارد بازی نمایشی برای بهبود چهره مسئول محرومیت در آن منطقه میکنند.
مردم محروم هم که به حق خودشون آگاه نیستند این حرکات را لطف بزرگی می بینند که در حقشان انجام می شود در صورتی که سهم واقعی آنها از این کشور بسیار بالاتر است.
نظر شما
ادامه