کد خبر: ۴۳۶۷۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

روحانیون فاروج مبلغان سلامت شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «هادی رجائی نیا» فرماندار فاروج روز پنجشنبه در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان اظهار داشت: دامپزشکی و شبکه بهداشت موظفند در مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت اطلاعات لازم بهداشتی و پیشگیرانه را به اداره تبلیغات اسلامی ارائه کنند تا روحانیون با اطلاع لازم، مبلغ سلامت در بین اهالی روستاها و شهر باشند.

وی بر نظارت بیشتر نیروی انتظامی و پلیس راه در جابه جایی دام زنده یا مواد خامی بدون مجوز تاکید کرد و گفت: بسیاری از بیماری ها با جابه جایی بدون مجوز دام اتفاق می افتد.

فرماندار فاروج گفت: در مرحله اول تاکید بر ذبح دام در کشتارگاه است اما به هر دلیلی اگر در محلی غیر از کشتارگاه انجام شود با حضور کارشناسان کشیک دامپزشکی و با رعایت ۲۴ ساعت پیش سرد کردن باید باشد.

این مسئول به تشکیل مجمع سلامت استان اشاره کرد و گفت: در شهرستان نیز این مجمع با هدف افزایش مشارکت و استفاده از ظرفیت های مردمی در حوزه سلامت باید تشکیل شود.

رجائی نیا افزود: کانون سلامت که در محله ها راه اندازی می شود زیر مجموعه این مجمع است که چهار کانون در سطح بخش مرکزی، دو واحد در بخش خبوشان، دو کانون در شهر فاروج و یکی در شهر تیتکانلو راه اندازی می شود.

۲۳ روحانی در سطح روستاهای شهرستان و هشت نفر در سطح شهر فاروج و تیتکانلو مستقرند که در آستانه عید قربان مبلغ سلامت می شوند.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
0
انصافا حال آدم بد میشه آخه این چه مسخره بازیه دوتا دامپزشک بذارین بجای اینها .چرا به داد دامپزشکها نمیرسین.
دانش آموخته رشته دامپزشکی در مدت ۶ سال
|
United States of America
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
0
حالا گیریم که دامپزشکی در ۴۸ ساعت اطلاعات لازم را ارایه کرد اونوقت چقدر طول میکشه که اطلاعات آپلود بشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
0
خدا رو شکر روحانیون در همه چی اگاهند حتی در دامپزشکی
ناشناس
|
-
|
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
عالیه. برا گسترش اهمیت و جایگاه کمتر دیده شده فعالیتهای دوستان دامپزشکی چه اشکال داره روحانیون معزز بین مردم پیامهای بهداشتی و پیشگیرانه ......مثل بیماری تب کنگو و....مبلغ سلامت در بین مردم روستا و شهر باشند.
نظر شما
ادامه