کد خبر: ۴۴۰۳۰



رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ملایر گفت: طی بازرسی‌های کارشناسان مواد خام شهرستان ملایر، یک واحد غیرمجاز نگهداری کله پاچه و چربی در ملایر شناسایی گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان ملایر، «دکتر قلی زاده» گفت: با اخذ دستور دادستانی و با همکاری نیروی انتظامی به محل وارد و مقدار 157 عدد کله گوسفندی و تعداد 771 عدد پاچه گوسفندی و مقدار 70 کیلوگرم چربی و مقدار 157 عدد مغز گوسفندی که به صورت غیرمجاز در محل منجمد و نگهداری می شد کشف و توقیف گردید.

وی افزود: با توجه به وضعیت نامناسب نگهداری و فاقد هویت بودن مواد موجود و عدم رعایت شرایط انجماد، با اخذ دستور دادستانی مواد موجود معدوم گردید.

دکتر قلی زاده اظهار داشت: در بررسی‌های انجام شده مشخص گردید مسئول متخلف واحد در طی یک هفته اقدام به جمع آوری کله پاچه و مغز و چربی می‌نموده و در آخر هر هفته به صورت غیرمجاز اقدام به حمل محموله به مقصد شهر تهران می‌کرده است.

وی ضمن تأکید بر این امر که تأمین امنیت غذایی و تضمین کیفیت فرآورده های خام دامی از وظایف ذاتی دامپزشکی است، افزود: شهروندان محترم می‌توانند هرگونه تخلف را جهت پیگیری فوری به اداره دامپزشکی شهرستان و یا به سامانه ارتباطی 1512 گزارش نمایند.



 

نظر شما
ادامه