کد خبر: ۴۴۰۸۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
بنیان‌گذار و مدیرمسئول سابق پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر:
«دکتر محمد لطفی‌زاده» افزود: حکیم مهر به دلیل بسیار مهم استمرار در اطلاع‌رسانی ماندگار شده است؛ در کنار حکیم مهر رسانه‌های دیگری هم بودند که شروع به کار کرده اما بعد از مدت کوتاهی تعطیل شدند ...
 

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی:‌ بنیان‌گذار و مدیرمسئول سابق پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر ضمن حضور در غرفه این پایگاه خبری در هفدهمین نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته، گفت: «زمانی که حکیم مهر تاسیس شد، رسانه معتبر پربازدیدی که به شکل تخصصی و با نگاه صنفی به حوزه دامپزشکی بپردازد، وجود نداشت و هدف اولیه این بود که دامپزشکان مرجعی برای کسب اطلاعات و اخبار صحیح با جامعیت داشته باشند.»

 «دکتر محمد لطفی‌زاده» با بیان اینکه در ابتدای کار، حجم فعالیت‌ها به منظور معرفی و جذب مخاطب خیلی بالا بود، تصریح کرد: «خوشبختانه این مهم انجام شد و ۳ سال بعد از تاسیس حکیم مهر، خیلی از افرادی که در بخش دولتی و غیر دولتی قصد اطلاع از اخبار حوزه دامپزشکی را داشتند، به طریقی به حکیم مهر مراجعه می‌کردند.»

وی با یادآوری اینکه حکیم مهر در ابتدا شامل دو بخش پزشکی و دامپزشکی بود، خاطرنشان کرد: «بعد از مدتی تصمیم گرفتیم که شکل ویژه به دامپزشکی بپردازیم. تا مدتی بنده افتخار این کار را داشتم و بعد دوستان جدید قبول زحمت کردند و کار را مقداری تخصصی‌تر کردند؛ کمااینکه بنده نیز برنامه طولانی مدت برای مدیریت حکیم مهر نداشتم، لذا احساس کردم افراد دیگری که تخصص بالاتر و توان بیشتری دارند این کار را جلو ببرند.»

لطفی‌زاده با تاکید بر اینکه در شورای سیاست‌گذاری اولیه طرحی داشتیم که بعد از گذشت ۱۰ سال، حکیم مهر تبدیل به خبرگزاری شود، اضافه کرد: «با این روندی که از حکیم مهر می‌بینم، هم‌اکنون ظرفیت تبدیل شدن به خبرگزاری را دارد. ظرفیت زیاد دامپزشکی نیز چنین چیزی را می‌طلبد.»

وی با تاکید بر اینکه پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر به دلیل بسیار مهم استمرار در اطلاع‌رسانی ماندگار شده است، گفت: «در کنار حکیم مهر، رسانه‌های دیگری هم بودند که شروع به کار کرده اما بعد از مدت کوتاهی تعطیل شدند. علت باقی ماندن حکیم مهر احترام به مخاطب بوده است. بنده نیز امروز با دیدن غرفه حکیم مهر در هفدهمین نمایشگاه دام،‌ طیور و صنایع وابسته به این پایگاه خبری افتخار کردم، چرا که ریشه خود را در حکیم مهر می‌بینیم و مخاطبانی که به این رسانه اعتماد دارند.»

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Hong Kong
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
1
دست حکیم مهر درد نکند . تا الان هم بسیار عالی است. اما بر کامل تر شدن به نظر بخش تفسیر و تحلیل خبر و رویدادهای حوزه دامپزشکی که از مهمترین ارکان خبر است کم رنگ است. همچنین کمی موضوعات را با رنگ و لعاب حمایت از نظام دامپزشکی تهیه می کند که البته نباید جانب داری از قسمت های نظام دامپزشکی و سازمان دامپرشکی باشد.حکیم مهر رسالتش به چالش کشیدن هر دو بخش است.(و در جایش هم به شدت حمایت و تشویق و تقدیر نماید). حکیم مهر باید واقع نگر و حامی مردم ، تولید کنندگان، بهره برداران، کارکنان بخش های دولتی و خصوصی دامپزشکی و فارغ التحصیلان این حرفه باشد و چنانچه جایی دید که حقی از این حرفه پایمال می شود، مجدانه وارد صحنه شود و بدون ملاحظه زبان گویای مسئولین باشد ( البته نمره حکیم مهر در این خصوص با توجه به محدودیت اختیاراتش خوب بوده است). در مجوع عالی هستی حکیم مهر عزیز
vet
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
1
1
حکیم مهر کاش سانسورو از برنامه کاریت برمیداشتی چون واقعا موقعی که کاربر یه چیزی می نویسه و تو خودت یه چیز دیگه رو منتشر میکنی بی احترامی به مخاطبه، پس برای احترام به صنف و کاربران هم شده مثله صدا و سیما عمل نکن!
پیامارو سانسور نکن تا درد این صنف برطرف بشه !
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
1
علت محبوبیت حکیم مهر فضای انتقادی آن است که موجب می شود شفافیت در عملکرد جامعه دامپزشکی صورت گیرد و فاصله ها بهم نزدیک شود و نیز سطح آگاهی اذهان بالاتر رود.
بعضا کمک و یاور بعضی از اصناف دامپزشکی بوده است.نمونه آن حمایتش از مسوولان فنی کشور بود که جای تقدیر دارد
حتی یک مورد بسیار ویژه بود که فرد خاصی با نفوذ نرم قصد داشت کل سازمان دامپزشکی کشور را در دست خودش بگیرد که با درایت حکیم مهر ناموفق ماند.درست است که خیلی ها متوجه نشدند اما خیرخواهان جامعه برای دست اندرکاران حکیم مهر از خداوند سلامتی و توفیق آرزو دارند.در پناه خدا باشید و اجرکم عندالله
دکتر حسین زاده
|
Finland
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
1
ما در کشوری هستیم که رسالت انجمنها و تشکلها به دوش رسانه ها افتاده و این رسانه ها باید به این نکته توجه داشته باشند و به این وظیفه اجباری ، بدرستی بپردازند .
لذا استفاده از تیم متعادلی از مشاوران ، در تبیین خط مشی کلی رسانه مفید خواهد بود . این رسانه لازم است بدرستی چشم بینا و زبان گویایی همه کسانی ،که به نوعی با مقوله دام و دامپزشکی و حتی حقوق حیوانات در ارتباط هستند ، باشد .
جایی باشد که هر کسی در این ارتباط ، بتوانند سوال و مشکل خود را مطرح کرده و پاسخ مناسب را از دست اندرکاران امور ، به واسطه پیگیری رسانه ، بگیرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
0
0
سلام با تشکر مدیر محترم حکیم مهر
به نظر می رسد علاوه بر بیان مشکلات همکاران و نظرات آنها در حکیم جای مطالب علمی خالی است اگه هفته ای یک مبحث علمی، مقاله یا ترجمه مطالب مرتبط با دامپزشکی در حکیم مهر انتشار داده شود بسیار مفید است با تشکر
نظر شما
ادامه