کد خبر: ۴۴۲۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر


«دکتر محمد حسین مسلمی» معاون سلامت دامپزشکی استان گلستان پس از درج خبری در خصوص توزیع گوشت الاغ در برخی از قصابی‌های سطح شهر گرگان، گفت: پس از دریافت گزارش مردمی ذبح و کشتار یک رأس الاغ در یکی از منازل مسکونی در گرگان، از محل بازدید بعمل آمد و بر اساس تحقیقات صورت گرفته هیچ قصابی و یا کبابی به اسم فرد خاطی در گرگان وجود نداشته، ضمن آنکه پرونده مذکور جهت بررسی بیشتر و علت کار متخلف به مراجع قضایی ارجاع شده و در حال پیگیری است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان گلستان، دکتر مسلمی اضافه کرد: با توجه به موارد مشاهده شده توصیه می‌گردد شهروندان جهت تهیه انواع فرآورده‌های خام دامی خصوصاً گوشت قرمز و گوشت مرغ به مراکز مجاز تحت نظارت دامپزشکی مراجعه نمایند.

گفتنی است تمام مراکز مجاز عرضه فرآورده‌های خام دامی تحت نظارت دامپزشکی استان بوده و در این مراکز بایستی گوشت قرمز با برچسب و مهر دامپزشکی به شهروندان ارائه گردد.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
راست می گی تو این کشور از این کارها نمی شه و بهداشت عالی رعایت می شه،چهل هزار تن گوشت انگلی هم که به مردم دادن،حرف الکی بود.اصلا این طور نبوده ما نه دزد در بین سران داریم نه بهداشت بد.این همه شهر چرا گفتن گرگان!!!تا چیزکی نباشد مردم نگویند چیزها. ..........گویی و توجیه درآوری مسئولین در ایران که به امر عادی تبدیل شده.حالا دم خروس باور کنیم یا قسم شما رو!!!اعتماد مردم به دولت خیلی وقته به فنا رفته.
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
بزارین یه چیزی رو حقیقت بگم.وضع فراورده های خام کشور افتضاحه.من یک ماه امتحانی جایی کار کردم. گوشت بوفالو یا همون گاومیش رو از هند میارن شدید الودگی سارکوسیست داره .ینی سارکوسیست تو روت نگاه میکنه به خودت و مدرک دکترات میخنده و طرف بسته بندی رو پاره میکنه و قاطی گوشت بریزیلی میفروخت به رستوران ها نیترات با بیست لیتری قاطی گوشت چرخ کرده میکنن.گوشتای برگشتی رو دوباره چرخ میکردن.
................. تا کی میخواین لاپوشونی کنید.
مسئولین محترم. ................... شما به کدوم رسالت دارین عمل میکنید. طرف چرا ۳ تا ۴ دفعه الاغ میبره تو خونش میکشه . یه لحظه به این مسئله فکر کنید ......
نظر شما
ادامه