کد خبر: ۴۴۲۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رزن خبر داد:
«دکتر علی طاهری» گفت: با تنظیم شکایت علیه متصدی واحد فوق، رئیس دادگاه شهرستان نیز طی حکمی فرد خاطی را بازداشت و واحد مذکور پلمپ گردید ...



رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رزن گفت: طی بازرسی‌های مکرر از واحد عرضه مواد خام دامی و بی توجهی متصدی واحد به اخطار‌های بهداشتی اکیپ‌های بازرسی اداره دامپزشکی رزن، در بازرسی‌های اخیر از واحد فوق، متصدی واحد به مأموران دامپزشکی در حین انجام وظیفه، توهین و اقدام به حمله و چاقوکشی کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی رزن، «دکتر علی طاهری» از حکم قاضی به بازداشت سریع فرد مذکور و پلمپ واحد ایشان مبنی بر تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق عرضه مواد خام دامی غیربهداشتی، غیرمجاز و تاریخ منقضی، توهین، چاقوکشی و تمرّد در مقابل مأمور دامپزشکی خبر داد.

دکتر علی طاهری اظهار داشت: طی بازرسی‌های مکرر از واحد غذاخوری (کبابی) و بی توجهی متصدی واحد به اخطار‌های بهداشتی اکیپ‌های بازرسی اداره دامپزشکی شهرستان رزن، در بازرسی‌های اخیر از واحد مذکور، متصدی واحد به مأموران دامپزشکی حین انجام وظیفه توهین و مبادرت به چاقوکشی و عربده‌کشی نمود.

این مقام مسئول گفت: با تنظیم شکایت علیه متصدی واحد فوق، رئیس دادگاه شهرستان نیز طی حکمی، فرد خاطی را بازداشت و واحد مذکور پلمپ گردید.

وی از مردم خواست هرگونه کشتار و مواد خام دامی غیرمجاز و غیر بهداشتی را به شماره تماس 1512 یا اداره دامپزشکی شهرستان با شماره 08136443503 اطلاع دهند تا برخورد قاطع با متخلفین صورت گیرد.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
هر روز ما مورد اهانت قرار میگیریم چند بار هم به دادگاه رفتیم ولی شاهد نداشتیم برای اثباتش
دامپزشکی باید دارای یگان حفاظت بشه
نظر شما
ادامه