کد خبر: ۴۴۳۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر



«دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها، پیام تبریکی منتشر کرد.
 
به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، متن این پیام به شرح زیر است:

بِسمِ الله اَلرَّحمنِ اَلرَّحيم

سپاس و ستایش مخصوص پروردگار یکتاست که اسباب تعالی انسان‌ها را در اندیشه ورزی و تفکر قرار داد.

در آستانه پاییز و در طلیعه شورانگیز مهر، بر روان تابناک سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش درود می‌فرستیم و یاد و خاطره حماسه سازان و شهدای دفاع مقدس به ویژه معلمان و دانش‌آموزان و دانشجویان شهید را گرامی می‌داریم.

بی شک شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، حرکتی دوباره و سراسر نشاط و انرژی در مسیر پیشرفت علمی و توسعه پایدار و رشد و تعالی در میهن عزیزمان است و دانشگاه بهترین فرصت برای آغاز بصیرتی جدید برای کسب علم و معرفت و شروعی برای جوشش خلاقیت و ترویج فرهنگ و علم آموزی همراه با اخلاقیات در جهت رسالت تکریم خود و دیگران و مهیا شدن برای ورود به عرصه خدمت است.

در این میان دانشجویان دامپزشکی سراسر کشور بویژه دانشجویان جدید الورود نیز با شوری مضاعف و عزمی راسخ سال تحصیلی جدید را آغاز نموده و در كنار علم اندوزی، توجه بيش از پيش به فرهنگ، اخلاق و ارزش‌های ایرانی، اسلامی را سرلوحه کار خود قرار خواهند داد.

تشکیلات نوین دامپزشکی که امروزه با برخورداری بیش از ۳۷ هزار تکنسین، کارشناس و دکترای عمومی و تخصصی دامپزشکی در حوزه‌های مختلف تولیدی، رسالت سنگینی را در صیانت از اقتصاد سلامت محور و بهداشت عمومی جامعه بر دوش خود احساس می‌کند، برای رسیدن به جایگاه مطلوب نیازمند توجه جدی به مقوله آموزش، تحقیق و چگونگی ورود به بازار کسب و کار است که انشاالله این امر با تعامل و استفاده از خرد جمعی اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان عزیز محقق خواهد شد.

فرصت را مغتنم شمرده، پیشاپیش فرا رسیدن چهاردهم مهرماه روز ملی دامپزشکی را به دانشجویان امروز و همکاران پرتلاش و ساعی فردا که آینده‌سازان کشور و اعتلا دهندگان دانش دامپزشکی کشور خواهند بود صمیمانه شادباش و تبریک عرض می‌نمایم.

در پایان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، به جامعه بزرگ دانشگاهیان کشور علی الخصوص دانشجویان دامپزشکی، از خداوند بزرگ می‌خواهم به همه ما توفیق دهد که در راستای گسترش کمی و کيفی آموزش و کاربردی شدن تحقيقات با رویکرد آموزش دامپزشکی و کارآفرینی در اعتلای علمی کشورمان بکوشیم.

دکتر محمدرضا صفری

رئیس سازمان


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
بجای تبریک گفتن واقعیت ها رو بگید و فکری برای این وضعیت بیکاری اسفناکه دامپزشکی کنید وقتی کار نیست چرا دانشجو میگیرید
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
جناب دکتر صفری ی قانون زورکی تو نظام هس ک دامپزشکای دارای پروانه اشتغال رو از تحصیل مجدد در رشته های مختلف محروم میکنه و این بر خلاف حقوق انسانی است.ز گهواره تا گور دانش بجوی.لطفا تصحیح کنید قانون رو .چ اشکالی داره کسی هم درس بخونه و هم مطب داشته باشه؟؟
نظر شما
ادامه