کد خبر: ۴۵۰۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر



معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور، رسالت اصلی این سازمان را ارائه خدمت به بخش تولید دانست و تاکید کرد که سازمان دامپزشکی برای ارائه خدمات نیازمند حمایت های بیشتری است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا؛ «دکتر قاسم رضائیان زاده» روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات دامپزشکی کرمانشاه، خدمت به دامداران، مرغداران، عشایر و تولیدکنندگان این بخش ها جزو رسالت های دامپزشکی است و باید با همکاری بخش خصوصی بهترین خدمات را به جامعه تولیدی ارائه کنیم.

معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور تاکید کرد که بخش خصوصی و سازمان دامپزشکی بر سر اینکه کدام یک بهترین خدمات را به جامعه تولید ارائه می‌دهند تلاش کنند.

وی یادآوری کرد که امروز سازمان دامپزشکی کشور و بخش خصوصی در مسیر همگون و هماهنگی حرکت می کنند و باید برای خدمات رسانی به تولیدکنندگان این هماهنگی را حفظ و ارتقا دهیم.

معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور در ادامه سخنان خود با اشاره به مرزی بودن استان کرمانشاه، گفت: عراق کشور بحران زده ای است و در آنجا برنامه ای برای پیشگیری از ابتلای دام و طیور به بیماری انجام نمی شود.

دکتر رضائیان زاده افزود: همسایگی کرمانشاه با کشور بحران زده عراق اهمیت دامپزشکی در این استان را چند برابر افزایش داده و ما و مسئولان استانی باید بیشتر اداره کل دامپزشکی کرمانشاه را تقویت کنیم.

وی جلوگیری از ورود بیماری های دام و طیور به داخل کشور از طریق مرزهای استان کرمانشاه را یکی از رسالت های دامپزشکی دانست و گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر با تلاش نیروهای دامپزشکی استان کرمانشاه هیچ بیماری وارد کشور نشده است.

وی همچنین کرمانشاه را از نظر دامپروری و پرورش مرغ یکی از استان های مهم کشور دانست و گفت: صیانت از دام و طیور در اولویت کاری کارکنان دامپزشکی است.

او از خدمات هفت ساله دکتر نادر پرور قدردانی کرد و حکم سرپرستی دکتر امید حاج‌محمدی به عنوان سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه را به او اهدا نمود.

دکتر حاج محمدی پیش از این رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سنقر و کلیائی بود.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
0
0
آقای دکتر!
جهت حرکت اهمیتش بیشتر از همسو بودن در مسیر حرکت است
نظر شما
ادامه