کد خبر: ۴۶۰۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر


در این دیدار طرفین بر نحوه تعاملات بین بخشی، تقویت بیشتر همکاری ها در مسئولیت های مشترک، جهت ارائه بهتر خدمات به مردم استان تهران تاکید کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، به منظور اجرای برنامه های کنترل بهداشت فراورده های خام دامی و اجرای مقررات و ضوابط قرنطینه ای، حفظ و صیانت از سرمایه های دامی استان، تحقق امنیت غذایی، مدیر کل دامپزشکی استان، معاون سلامت، رئیس اداره دامپزشکی شهر تهران با «سردار رحیمی» فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ دیدار و گفتگو نمودند.

 در این دیدار که در مورخ 25/9/97 در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ صورت پذیرفت، طرفین بر تنظیم تفاهم نامه مشترک به منظور همکاریهای مشترک از جمله تامین بهداشت فراورده های خام دامی، ارتقاء سطح بهداشت عمومی، ضوابط قرنطینه ای، ساماندهی گشت های مشترک تاکید نمودند.

گفتنی است، در این دیدار  طرفین بر نحوه تعاملات بین بخشی، تقویت بیشتر همکاری ها در مسئولیت‌های مشترک، جهت ارائه بهتر خدمات به مردم استان تهران تاکید کردند.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
0
0
مدیران دامپزشکی تا میتوانند با این دیدارها این رشته و شغل را از گمنامی خارج کنند. که گمنامی ما ریشه ی تمام مشکلات این رشته است. از عدم تمکین وزارت علوم در جذب دانشجو تا حقوق پایین پرسنل دامپزشکی تا عدم اجرای ماده 19
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
0
0
بیشتر دید و بازدید بوده تا تفاهم نامه!خروجی!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
0
0
به هر حال اقدام مثبتی است!
انعکاس اجتماعی گسترده فعالیت سازمان دامپزشکی در حفظ بهداشت و سلامت عمومی مردم و مبارزه با بیماری های مشترک تنها راه خروج دامپزشکان از گمنامی است!
نظر شما
ادامه