کد خبر: ۴۶۴۱۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: نقش دامپزشکی در حفظ و حراست از سرمایه دامی استان بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان گلستان، «دکتر اسدالله قره خانی» که در جلسه شورای هماهنگی دامپزشکی استان حضور داشت، گفت: نقش دامپزشکی در امر نظارت بر فراورده های خام دامی که یکی از نیازهای غذایی اساسی مردم محسوب می شود بر هیچ کس پوشیده نیست و خوشبختانه در این بحث کمترین شکایات مردمی از نظر خدمات مربوط به حوزه دامپزشکی است که این امر نشان دهنده این است که کارکنان دامپزشکی استان دغدغه ای جز خدمت به مردم ندارند و این جای بسی خرسندی است.

«دکتر غلامرضا محرابی» مدیر کل دامپزشکی استان نیز گفت: وظیفه مندی دامپزشکی شامل حوزه های متنوعی است که منجر به ارتقای سطح بهداشت و سلامت جامعه می شود.

مدیر کل دامپزشکی استان اذعان داشت: با همت همه همکاران ما در مجموعه دامپزشکی استان در سال جاری از لحاظ بیماریهای دامی و طیور و آبزیان از جمله بیماری تب برفکی، آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و بیماری لکه سفید میگو مشکل خاصی نداریم.

وی افزود: اولویت کاری دامپزشکی استان پیشگیری و مبارزه با بیماریها است در همین ارتباط در بحث واکسیناسیون تب برفکی در جمعیت دام سنگین، علی رغم بهادار بودن واکسن، اداره کل دامپزشکی استان با تهیه واکسن از اعتبارات داخلی خود این طرح را در سطح دامداری های روستایی به صورت رایگان انجام داد.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
0
0
سلامت زنجیره غذایی انسان و کنترل بیماری های مشترک اهداف اصلی سازمان دامپزشکی و در عین حال حفظ سرمایه دامی با فعالیت بخش خصوصی در زمینه مایه کوبی، بهداشت، درمان دام ها، داروخانه های دامپزشکی و بازرسان بهداشتی به مدیریت حرفه ای سازمان نظام دامپزشکی تحقق پذیر است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
لایکککک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
0
0
خداییش شما هم خیلی دغدعه ی ما رو دارین
نظر شما
ادامه