کد خبر: ۴۶۵۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

در پی انتشار تصاویری از حلق آویز کردن و کشاندن یک قلاده سگ در سطح خیابانهای شهر برازجان، اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان با همکاری نهادهای قضایی و انتظامی و حمایت دادستان شهرستان، موفق به شناسایی و دستگیری فرد حیوان آزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، «فرهاد قلی نژاد» مدیر کل محیط زیست استان بوشهر در این مورد گفت: رفتار این چنینی با حیوانات در شرع اسلام و در فرهنگ ایرانیان پذیرفته شده نیست و سبب جریحه دار نمودن عواطف عمومی خواهد شد لذا براساس وظایف عرفی و ذاتی، سازمان حفاظت محیط زیست ضمن پیگیری جدی وقایع این چنینی با افرادی که اقدام به آزار واذیت حیوانات می نمایند برخورد خواهد کرد.

قلی نژاد ضمن تشکر از دادستان و سیستم قضایی و انتظامی شهرستان دشتستان گفت :سرعت در رسیدگی و دستگیری متخلفین این پرونده نشان دهنده اهمیت موضوع برای این عزیزان بوده است.امیدواریم از این پس شاهد اینگونه رفتارهای هنجار شکنانه نباشیم.

متخلف دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
2
چوب تو آستینش کنن.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
1
نهايتش صدهزار تومن جريمه ميشه برميگرده ب آغوش خانواده و جامعه و ادامه داستان
اگر سيستم قضايي كارش درست بود كسي جرات نميكرد اينكاراو انجام بده. همش چرته
مسیح
|
Australia
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
0
0
ای کاش راهی پیدا می کردیم تا ببینم علت چیست که ایران رتبه نخست حیوانم آزاری /خود آزاری /هموطن آزاری /همسایه آزاری دوست آزاری /کشورهای همسایه آزاری / خلاصش اینکه
عده ای صبح که از در میزنه تا شب اگر آزارشون به کسی نرسه شب بیان خونه خوابشون نمی برد
نظر شما
ادامه