کد خبر: ۴۶۵۶۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

 «دكتر سید حسین رضوانی» مدیرکل دامپزشکی استان مازندران در جلسه رصد و پایش، تامین و توزیع دارو واكسن های دامپزشكی گفت: با بررسی های انجام شده و با برنامه ریزی صورت گرفته، تا پایان سال مشكلی برای تامین دارو و واكسن های دامپزشكی در استان نخواهیم داشت .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره كل دامپزشكی مازندران، جلسه رصد و پایش، تامین و توزیع دارو واكسن های دامپزشكی مشترك بین مدیران بخش دولتی و شركتهای پخش، با حضور مدیران دامپزشكی مازندران و مدیران و مسئولین فنی شركتهای پخش در دفتر معاون سلامت دامپزشكی مازندران تشكیل شد.

در این جلسه پس از بحث و بررسی پیرامون نحوه توزیع دارو و واكسن های دامپزشكی، حاضرین پیشنهادات خود  را در این حوزه اعلام داشتند.

رضوانی مدیر كل دامپزشكی استان مازندران تامین و توزیع عادلانه دارو و واكسن های دامپزشكی را دقیقاً بر حسب تعرفه های تعیین شده در این شرایط كنونی حائز اهمیت خواند و خواستار نظارت بازرسان دامپزشكی بر نحوه و میزان عملكرد در این بخش شد.

وی تاكید كرد، پیرو دستورالعمل ابلاغی سازمان دامپزشكی كشور درخصوص رصد، پایش و نظارت مستمر بر روند تامین، توزیع، نگهداری و عرضه دارو، واكسن و مواد بیولوژیك دامپزشكی، كارشناسان و بازرسان نظارتی دامپزشكی با سركشی ها و بازدیدهای مستمر و غیر محسوس خود از این مراكز بر روند عرضه این محصولات نظارت خواهند داشت و با متخلفان برخورد قانونی بعمل خواهند آورند.

وی هدف از اجرای این طرح را افزایش بهره وری و در راستای حمایت از مصرف كننده اعلام كرد و تاكید داشت، بهره برداران نباید داروی مصرفی خود را بدون تجویز دامپزشك و یا از مراكزی نامعتبر تهیه كنند و تصریح كرد، با بررسی بعمل آمده و دریافت گزارشات متعدد، با برنامه ریزی صورت گرفته  كمبودی در استان در این زمینه نخواهیم داشت  و انتظار می رود شركت های تولید كننده و پخش دارو همچون گذشته همكاری لازم را داشته باشند.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
0
مشکل از سال دیگه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
0
چقدر ......... شما مسوولین ......... میگویید.البته شاید هم منظورتون را من نگرفتم.عزیز من همین الان هم با نبود وکمبود واکسن مواجه هستیم.شاید منظورتون اینه که سال بعد کمبود واکسن ودارو نخواهیم داشت،بلکه کاملا نبود انرا میبینید.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
0
چرا فقط دوست دارین به دکترا گیر بدین ؟چرا به واکسیناتورا گیر نمیدین؟هزینه واکسیناسیون باید ده برابر بشه چون معاینه هم میکنه مسول مرکز مایه کوبی
نظر شما
ادامه