کد خبر: ۴۷۲۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر


اداره کل دامپزشکی استان مرکزی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: تامین و توزیع گوشت گرم و منجمد وارداتی با نظارت دقیق، کامل بهداشتی دامپزشکی و شرکت پشتیبانی امور دام کشور انجام می شود.

به گزارش حکیم  مهر به نقل از ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: انتشار فیلم کوتاه (کلیپ) در فضای مجازی جعلی و مشکوک است و به صورت مغرضانه و با هدف ایجاد شبهه در کیفیت گوشت های وارداتی صورت گرفته و به عنوان مرجع تایید بهداشت این ماده خوراکی، به مردم اطمینان داده می شود که تامین و توزیع گوشت گرم و منجمد براساس سیاست های ستاد تنظیم بازار کشور و پس از کنترل ذبح شرعی در کشتارگاه های کشورهای هدفبا بسته بندی سالم حمل و توزیع می شود.

اطلاعیه افزوده است: با وجود حجم بالای واردات، تاکنون هیچگونه نگرانی بابت کیفیت و بهداشت این محصولات توسط گروه های دامپزشکی و مصرف کنندگان مشاهده نشده است.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: شهروندان می توانند درصورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و یا تخلف با شماره 1512 سامانه اطلاع رسانی دامپزشکی تماس و موارد را اطلاع رسانی کنند.

استان مرکزی با 12 شهرستان، و یک هزار و 539 روستا، دارای 622 واحد مرغداری صنعتی، 491 واحد گاوداری صنعتی و 191 واحد کارگاه پرورش آبزیان است

 


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دکتر علیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
0
1
رییس سازمان‌ دامپزشکي بايد بیاید و شهامت به‌ خرج دهد و در مورد گوشتهایی منجمد وارداتی که‌ گفته می شود گوشت‌ الاغ است‌ پاسخگو باشد.
نه‌ این‌که در مورد فرهنگ استفاده آز ماهی در برنامه آشپزی صحبت کند!
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
1
شماره 1512 اصلا "در شبکه موجود نیست".
امتحان کنید.
نظر شما
ادامه