کد خبر: ۴۷۷۳۱


هجدهمین جلسه هم اندیشی مرکز ملی تشخیص و آزمایشگاه های مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی با حضور رئیس و معاون تشخیص و درمان مدیرکل حوزه ریاست و معاون دارویی دفتر دارو درمان به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) و هفته زن برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در هجدهمین جلسه هم اندیشی مرکز ملی تشخیص و آزمایشگاه های مرجع و مطالعات کاربردی که به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) و هفته زن در اسفند 97 برگزار شد؛ از همکاران بازنشسته آزمایشگاه این مرکز نیز تجلیل و تشکر گردید.

«دکتر محمد حبیبی» رییس این مرکز ضمن خیر مقدم و شادباش ولادت حضرت زهرا (س) به «دکتر علیرضا رفیعی پور» ریاست سازمان دامپزشکی کشور و هیات همراه وی‌، عملکرد های مرکز ملی تشخیص را در سال ۹۷ گزارش کرد.

 وی با بیان اینکه در سال ۹۷ از توان شبکه آزمایشگاهی به خوبی استفاده شده است، به نحوی که تقریبا کلیه نیازهای دفاتر فنی در این شبکه قابل انجام است، افزود: تجهیز آزمایشگاه‌های ادارات کل، جابجایی دستگاه های پیشرفته و استفاده بهینه آن‌ها تجهیز آزمایشگاه کنترل کیفی دارو مدیریت مصرف کیت و استفاده از نیروهای تواتمند استان ها از دیگر دستاوردهای این مرکز در سال ۹۷ بوده است.

حبیبی ادامه داد: در شرایط فعلی کشور ارتقای سطح کیفی آزمایشگاه ها از هر زمان دیگر ضروری تر بوده و جهت بهسازی فضای آزمایشگاه آموزش پرسنل و تامین مواد باید اهتمام بیشتری ورزید.

در ادامه حبیبی ضمن تشکر و آرزوی سلامتی و توفیق برای همکارانی که بازنشسته شده اند، گفت: این افراد جزء ستون های آزمایشگاه بودند و جایگزین کردن آن‌ها سخت و زمان بر خواهد بود.

دکتر علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور نیز در این مراسم ضمن تشکر از همکاران شاغل در آزمایشگاه تجلیل از مقام مادر و مادران شاغل ضروری بر توجه بیشتر به بانوان همکار در این سازمان تاکید کرد و گفت: ما باید قدردان پیشکسوتان باشیم و از آن‌ها در حوزه های مشورتی استفاده کنیم.

وی ضمن اعلام آمادگی برای پیگیری حل مشکلات موجود در آزمایشگاه، از خانم ها دکتر پارسا، دکتر محسنی دکتر فدوی، مهندس یزدی نژاد، مهندس بهجتی، مهندس دشتیان و مهندس گنجیان با اهدا لوح بازنشستگی تجلیل و تشکر کرد.

در این مراسم به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)، آیین مولودی خوانی نیز برگزار شد و فضای شاد معنوی برگزار شد.


 
نظر شما
ادامه