کد خبر: ۴۷۹۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر


رییس سازمان دامپزشکی کشور درآستانه فرارسیدن "روز شهید" با خانواده شهید «اردشیر نوحی» از شهدای سازمان دامپزشکی کشور و خانواده «شهید مهدی عونی»، از همکاران وزارت جهاد کشاورزی دیدار کرد.

 به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، عصر دوشنبه «دکتر علیرضا رفیعی پور»، رییس سازمان دامپزشکی کشور و «حجت الاسلام حاج آقا فاضل» مسئول امورايثارگران این سازمان در دیدار با خانواده شهید اردشیر نوحی از شهدای سازمان دامپزشکی کشور و خانواده شهید مهدی عونی دیدار کرد.

رییس سازمان دامپزشکی کشور ضمن دلجویی از این عزیزان و تکریم مقام شهدا، پیشاپیش فرارسیدن سال جدید خورشیدی را به خانواده شهدای نامبرده و سایر خانواده‌های شهدا در کشور به ویژه شهدای دامپزشکی و جهاد‌کشاورزی تبریک گفت.

وی هدف از این دیدار معنوی را تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و ارج نهادن به خانواده معظم شهدا از سوی مسوولان برای آغاز یک سال کار و تلاش مستمر عنوان کرد.

رفیعی پور با بیان اینکه عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی ما مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است و به همین علت نیز به عنوان خادمان مردم، خود را موظف به حضور برای عرض تبریک سال نو و طلب دعای خیر پیش از آغاز یک سال کاری جدی برای خود می‌دانیم.

لازم به ذکر است روز 22 اسفندماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران که همزمان با سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی (ره) است، به نام روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.




انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
1
7
.................. شد یبار از یکی از واحدهایی که درگیر تب برفکی، آنفلوانزا و ...هستن بازدید کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
برا چی باید بازدید کنند عزیزم؟!
تازه بازدید خودش عامل انتشار بیماریه اون هم رئیس سازمان با کلی خدم و حشم میاد واکسیناتور که نیست داندار بهش بگه اون تو اون هم گوساله تو یه محوطه 1500متر مربعی! برو واکسن بزن
نظر شما
ادامه