کد خبر: ۴۸۳۵۶
تعداد نظرات: ۵۹ نظر
ریشه وضعیت نابسامان فعلی صنعت دام و طیور کشور:
«مجتبی ذوالنوری» در بخشی از سخنان خود با انتقاد از نحوه برگزاری جلسات غیرعلنی مجلس گفت: برای مثال، نماینده‌ای که دامپزشک است در خصوص مسائل اقتصادی کشور نسخه می‌دهد ...
 
 

حکیم مهر: «مجتبی ذوالنوری» نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در اظهاراتی توهین آمیز، ضمن انتقاد از نحوه برگزاری جلسات غیرعلنی مجلس، از اظهار نظر یکی از نمایندگان دامپزشک در مسائل اقتصادی انتقاد کرد.

به گزارش حکیم مهر، وی در بخشی از گفتگوی اخیر خود با خبرگزاری خانه ملت گفت: اکنون در جلسات غیرعلنی مجلس آقای جهانگیری ۲ ساعت روضه می‌خواند؛ سپس نمایندگان از طریق قرعه کشی صحبت می‌کنند. برای مثال، نماینده‌ای که دامپزشک است در خصوص مسائل اقتصادی کشور در این جلسه نسخه می‌دهد؛ حدود ۱۰ نماینده صحبت می‌کنند.

ذوالنوری افزود: از طرف فراکسیون‌های سیاسی مجلس نیز نمایندگانی صحبت می‌کنند، به این ترتیب یک روز مجلس می‌گذرد و هیچ خروجی ندارد. به دوستان گفتم می دانید چرا سقف مجلس را مخروطی و اینقدر بلند طراحی کرده‌اند؟ گفتم برای این است که همه‌اش حرف می‌زنیم و باید باد شود و به هوا برود و هیچ حرفی روی زمین نمی‌نشیند، واقعاً اینگونه جلسات خروجی برای حل مشکلات کشور ندارد.

وی اظهار داشت: اگر مشکل قانون اساسی نبود، تریبون را قطع می کردیم به نظرم عدم پخش مذاکرات مجلس از رادیو سبب می‌شود محتوای بسیاری از نطق‌ها تغییر کند. امروز هزینه از جیب مردم می‌کنیم اما گاهی سخنانی را تحویل مردم می‌دهیم و پز دوره بعد را می‌گیریم و برای رای آوردن در دور بعدی تلاش می‌کنیم، اینگونه کار کردن مشکل مردم را حل نمی‌کند.

پی‌نوشت حکیم مهر:

حقیقتاً شنیدن چنین اظهارات توهین آمیزی از زبان یک نماینده مجلس، جای تاسف دارد. اگر یک فرد دامپزشک با مدرک دکترا که عضو کمیسیون کشاورزی مجلس نیز است، نتواند در امور اقتصادی کشور اظهار نظر کند، چه کسی می تواند؟ جنابعالی؟!!!

جهت اطلاع شما، در حال حاضر سرمایه دامی کشور حدود ۱۳۵ هزار میلیارد تومان برآورد شده است و پس از صنعت نفت، بزرگترین سرمایه کشور محسوب می شود. آیا یک دامپزشک حق اظهار نظر در امور مربوط به این حوزه اقتصادی عظیم را ندارد؟ آیا وضعیت نابسامان صنعت دام و طیور کشور را پس از مدیریت چندین ساله یک مهندس عمران بر این حوزه، مشاهده نمی کنید؟! از نظر حضرتعالی، دامپزشکان در خصوص اظهار نظر در این حوزه صلاحیت بیشتری دارند یا مهندسین عمران؟!

متاسفانه بیان چنین اظهارات توهین آمیزی از سوی برخی مسئولین، مسبوق به سابقه است و هر از گاهی، به صورت های مختلف شنیده می شود. ریشه وضعیت نابسامان اقتصادی کشور، نابودی کشاورزی و دامپروری، واردات بی رویه فرآورده های خام دامی و اخیراً واردات دام زنده را نیز باید در چنین تفکراتی جستجو کرد.

 
انتشار یافته: ۵۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
5
38
روحانی چرا باید درباره همه چی نظر بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
خیلی جالب شد، روحانیون در خیلی از زمینه ها که اصلا اطلاعی ندارند نظر می دن،کسی چیزی گفته!!!یه روحانی اومده بود کشتارگاه،از ما سوال و جواب بهداشتی می کرد،بهش گفتم، ... شما نگران اینجا نباش اینجا من هستم خیلی ها هستن هیچ کار خلافی انجام نخواهد شد،شما برو به کشتارهای کنار خیابون روز جمعه برس،که هیچ کس جز سگ ها سر لاشه نیستن!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
6
31
آفرین به حکیم. مرحبا به حکیم. احسنت و فقط احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
5
41
بنا به استدلال ایشان, پس لطفا خودشان فقط در امور شرعی و نماز و خمس و زکات نظر بدهند و کاری به سیاست و اقتصاد و هنر و ورزش و صنعت و .. نداشته باشند
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
2
21
انقدر تند جلو نرید اقای نماینده , دامپزشکی با اقتصاد گره خورده ........................
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
4
22
احسنت حکیم مهر...
متشکریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
2
17
اصل تولید کشور کشاورزی و دامپروریه
دکتربابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
4
25
جناب ذوالنوری‌ شما خودتان در چه مواردی میتوانید نظر بدهید ؟ اقتصاد!!!!سیاست !!! طهارت ....‌‌
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
3
14
دوستانی که رگ گردنشون قلمبه شده که ای داد ای بیداد که ابهت دامپزشکی با این حرف این آقا فرو ریخت!
بدانید و آگاه باشید ابهت و اقتدار دامپزشکی دست متولیان سازمان و تک تک اعضای آن است متاسفانه خود مسئولان دامپزشکی خودشون دنبال اظهار نظر در خصوص مسائلی چون گوشت و کمبود یا نبود آن و سلفی گرفتن با این و آن اند
وضع واکسن و اوضاع تب برفکی و فارغ التحصیلان بیکار و .... دیگر برای کلاه دامپزشکی پشمی باقی نگذاشته اند که کسی بخواهد با انتقاد از توضیح اقتصادی یک دامپزشک بخواد بهش توهین کنه
گرایش سیاسی حکیم مهر هم کاملا مشخصه با انتقاد از تسنیم و العالم و آقای ترقی و حالا ذوالنور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
عالی بود
وقتی مسئولین سازمان براحتی عدم نظارت بهداشتی و اعزام را قبول کردند و در مورد کمبود و تامین گوشت نظر دهند ، خروجی اش همین می شود
دکتر خادمی دامپزشک دولتی البرز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
ابهت دامپزشکی به توانایی و عملکرد ما دامپزشکان نه مدیران دولتی ، این پیوند اشتباه ، شبیه گناه ما آدمها و تحقیر ادیان الهی ...میشه معرفی بفرمایید ...خنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
با تقدیم احترام محضر جناب دکتر خادمی همکار عزیز!
بنده حضرتعالی را ارجاع میدهم به فرمایشات بزرگانی چون دکتر عطارد و دکتر مرادی گراوند که مصاحبه با ایشان را در همین حکیم مهر میتوانید کامل مطالعه بفرمایید
ببینید تبدیل سامانه GIS به انبار داده ها و عدم گزارش بیماری گناهش گردن ادیان الهی است یا آن کارشناسی که در اداره کل در صورت گزارش بیماری مورد عتاب مافوق قرار میگیرد!!!!
این مشتی است از خروار خروار سوء مدیریت حاکم بر سازمان ما!
حالا من و شما باید بگیم کارم از گریه گذشته است به آن می خندم......
موفق باشید
دکتر حسین زاده
| Germany |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
بسیاری از سوء عملکرد مدیران و نمایندگان و غیره که مورد انتقاد هم قرار میگیرد ریشه فرهنگی و اجتماعی دارد که توسط سیاست تشدید میشود !! و فکر میکنید این بدرفتاریهای و مسئولیت ناپذیری ها که بی شک ریشه فرهنگی دارد با دیانت که مهمترین عامل فرهنگ سازی در جامعه ای مذهبی مانند ایران است ، رابطه ای ندارد !!!؟؟
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
از آنجا که بنا به گفته مشهور ! اقتصاد زیر مجموعه ای در باب حیوانات است و حیوانات هم در محدوده دامپزشکی است لذا تنها این دامپزشکان هستند که در باب اقتصاد حق ابراز نظر دارند و بس !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
جناب دکتر حسین زاده برای بار دوم است عرض میکنم خدمت شخحص حضرتعالی!
جامعه اگر مذهبی بود الان دانشکده دامپزشکی ما هم در رده بندی جزء حداقل ده تای اول بود سازمان دامپزشکی هم تو دنیا حرف برای گفتن داشت ولی ندارند چرا؟
چون:
مذهب میگوید متعهد و مذهبی کسی است که اگر تخصص ندارد یا شرایط را برای انجام کار و پذیرش مسئولیت مساعد نمی بیند مسئولیت را نمی پذیرد و اگر متخصص بود و پذیرفت و شرایط مساعد نبود استعفا میدهد
از امام صادق علیه السلام روایت شده اگر کسی بدون تخصص مسئولیتی را بپذیرد هر لحظه از بیت المال جمیع مسلمین در حال دزدی است چون سرمایه را مدام تلف می کند
شما به کجای مذهب ایراد می گیرید؟
تعهد یعنی اگر تخصص نداری عهده دار کاری نشو اگر اجازه نمیدهند کار کنی استعفا بده مجبوری مگه بشی عروسک خیمه شب بازی مقام مافوق
دکتر حسین زاده
| Finland |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
دوست ناشناس گرامی که نامتان را نمیدانم و نمیدانم چرا شما هم نمی خواهید بدانم !! اما دوست گرامی مثلی معروف است که ما را راهنمایی میکند که همیشه دم خروس را معیار قرار دهیم نه قسم حضرت عباس را !!
بنده خود بخوبی به بسیاری جزئیات فرهنگی و اجتماعی این کشور اشراف داشته و در باب نکات و مباحث دینی و مذهبی به نوبه خود آگاهی و مطالعه دارم . متوجه منظور شما هم بخوبی بوده و هستم ، اما این ایدآل گرایی که خودم هم دارم ، مانع واقع بینی بنده نمی شود .
مطمئنا" آنچه در سطح فرهنگ و اجتماع و سیاست میبینیم همان برایند و برداشتی است که عوام از مذهب دارند نه آنچه اهل دقت و تفکر و به قولی خواص دارند !!! و در هر حال همه این اتفاقات و روندها چه درست و چه غلط و چه بخواهیم و چه نخواهیم ،به حساب دین نوشته میشود و لا غیر !!
بطور مثال ، آیا شما منکر نمایندگی دین و مذهب ، توسط طبقه روحانیون و افرادی هستید که تظاهرات و تقیدات دینی دارند !!؟؟ آیا خطای آنها چه کوچک و بزرگ در نهایت و در عمل فقط به پای آنها نوشته میشود !!؟؟ یا نام و اعتبار دین هم در این میان خدشه دار می شود !!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
جناب دکتر حسین زاده عزیز!
با عنایت به اشراف حضرتعالی بر مباحث مذاهب و ادیان!
مستحضرید امیرالمومنین علی علیه السلام می فرمایند:
یکی از معروف‌ترین کلمات جامع امیرمومنان علی(ع) این عبارت است: اُنْظُرْ الی مَا قَالَ، و لا تَنْظُر إِلَی مَنْ قَالَ؛ به گفته بنگر نه به گوینده.(غررالحکم، ص361)
پس اول نام بنده مهم نیست از القاب دکتر و .... هم خوشم نمیاد چون دکتر کسی است که دکترین دارد مثل دکترین جنگ تمدنها مثل دکترین پایان تاریخ که ساموئل هانتینگتون و فرانسیس فوکویاما پدید آورندگان آن هستند
اما سوال ما اینجاست دکتر!!!!!
چرا کسی که مسئولیت سازمانی مهم و تخصصی را در دست میگیرد را برآمده از افکار عوام میدانید؟؟؟؟؟
چرا تبعیت از مافوق بر خلاف اقتضائات علمی و فنی را که تنها دستاوردش حفظ کرسی و مقام است را برآمده از باورهای دینی میدانید؟؟؟؟
دکتر!
ما در سازمان مقام داریم نه مسئول!
مسئول یعنی پاسخگو!
اگر باور مذهبی حاکم بود اتفاقا اوضاع این نبود عزیز برادر!
دکتر حسین زاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
جناب دکتر عزیز البته بنده اول با توجه به ناشناس بودن شما و اشارات دینی خاص جنابعالی فکر کردم احتمالا" از باب تحصیلات حوزوی که دارید وارد بحث شده اید .
اما یک سوال ساده از جنابعالی دارم ، آیا این افرادی که شما نامبردید که مقام دارند و مسئول نیستند و کاری را پذیرفته اند که شایستگی اش را ندارند و عروسک خیمه شب بازی شده اند ، مسلمان و مسلمان زاده ، شیعه و شیعه زاده نیستند !!؟؟ آیا آنها پایبند نماز و روزه نیستند !!؟؟ آیا آنها از هفت خوان گزینش های کاملا" دینی ، برای کارهای تخصصی و غیر دینی نگذشته اند !!؟؟ آیا در اداره خود روحانی و پیش نماز و مسئول فرهنگی و آموزش اعتقادی ندارند !!؟؟ آیا در ساعات نماز کار را تعطیل نمیکنند و مشغول عبادت نمیشوند !!؟؟ آیا آنها در سیستم آموزشی و دانشگاهی، غیر اسلامی تربیت شده اند !!؟؟ مگر قوانین و حاکمیت این کشور خدای ناکرده غیر دینی است !!؟؟ مگر ما رادیو تلوزیون و سینما و هنر مان خارج از نظارت دینی است !!؟؟ مگر اینان که شما نام بردید فاقد باورهای دینی و مذهبی هستند !!؟؟ این چگونه است که در این کشور که از هر سو و از لحظه تولد تا مرگ در محاصره کامل دین و باورهای مذهبی هستیم ، باور مذهبی در آن حاکم نیست !!!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
جناب دکتر حسین زاده عزیز!
اینکه دامپزشکی ما مثل مرداری شده که هرکس میرسد از سینما تا مجلس از رسانه ها که همیشه اداره بهداشت وزارت بهداشت را جای دامپزشکی به کار میبرند و تا عوام مردم اصلا نمیدانند وسعت و اهمیت کار دامپزشکی را نمیدانند به نظر من علتش اینست که!
در رأس امر شخصی چون دکتر کاظمی آشتیانی موسسه رویان نداریم شما تصور کن روزی در دامپزشکی ما همت بر این باشد که مثلا یک واکسن تب برفکی ایده آل در داخل بسازیم که ایمنی عالی عوارض اندک و ... داشته باشد بعد مسئولین دامپزشکی این دستاورد علمی را پیش عالیترین مقام سیاسی کشور به عنوان انجام وظیفه و موفقیت مجموعه ارائه دهد حالا اون موقع ببین دامپزشکی از این حضیض به عرش میرود!
نفرمایید تحریم هستیم و نمیشود چون40سال است تحریم هستیم ولی دستاوردهای رویان و انرژی اتمی و... را ببینید!
آخه عزیز من با گزارش دادن از وضع گوشت در سال جدید که اصلا اولویت کاری ما نیست و چهارتا عکس با چکمه سفید میان گل و لای سیل که امروز لباس مد سلبریتی ها شده که نمیشه اهمیت سازمان علمی و تخصصی را معرفی کرد!
برادر من!
وظیفه مشاور ریل گذاری صحیح است و ترسیم اهداف بلند و هم خط کردن مجموعه برای رسیدن به هدف!
وگرنه توجیه اشتباهات با پناه بردن به نماز و روزه و انجام فریضه مذهبی توسط مقامات بیشتر رنگ و بوی دیگری میدهد که از بیان آن معذورم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
6
بنظر شما تو کشور کی جای خودش هست و اظهار نظر میکنه ؟ جواب :هیچ کس
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
4
ایشون نشون داد میتونه جا پای موحدی ساوجی بذاره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
1
2
این نماینده عزیز حرف حسابی زده.
این صحبتش یه خروجی خوب داره.اگه قرار باشه یه دامپزشک فقط در محدوده کاری خودش حرف بزنه پس لطفا ...
انگار تو این مملکت همه سر تخصصشون هستند و فقط یه دامپزشک خارج از حوزه کاریش اظهار نظر میکنه.
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
1
2
.............. شما حدی نگیربد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
1
....................... البته که ایشون ......... در همه زمینه متخصص اند
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
6
وقتی انجمن واردکنندگان گوشن به این تشخیص می رسد که در واردات گوشت حضور روحانیون برای نظارت شرعی کافی است و نیازی به دخالت و حضور دامپزشکان نیست و کسی را هم یارای این رد بر این نظریه ی شاذ نیست !؟ ..................؟! این طعنه و کنایه و خود برتر بینی را نتیجه ای جز این مصائب و فلاکت ها که در مملکت می بینیم نبایستی دید...
درستی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
1
6
این حرف حاج آقا معلوم میکنه خودشون درهیچ زمینه ای اطلاعات ندارن
متاسفانه این جور آدم ها واسمون قانون گذاری میکنن
وت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
3
از مجلس .......... بیشتر ازین انتظاری نمیره! ...........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
2
خوب وقتی شناختی از دامپزشکی در بین جامعه وجود نداره عاقبتش همینه دیگه. من به این آقا و امثال این افراد توهینی نمیکنم. چون به حساب عدم آگاهی و شناخت افراد از این علم وسیع و بسیار مهم و گسترده دامپزشکی میگذارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
1
جای تعجب که ایقدر به اینگونه صحبتها واکنش نشان میدهید. این اقایون ................... وشما متاسفانه انتظار اضافی دارید. چقدر بد امر بر برخی مشتبه بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0
2
پس تو که .................... چرا در تخصصی ترین مسائل نظر میدین
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
1
3
از معدود دفعاتی است که حکیم مهر به درستی لب به سخن می گشاید.

امیدواریم که صحبت هایی این چنینی از جانب نمایندگان و سایر مسولین قطع شود.

مرسی از حکیم مهر
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
6
1
سلام دوستان.من کاری به ایشون ندارما ولی کلا همه باید در تخصص خودشون گزینش بشن.قطعا ایشون منظورش توهین نبوده و مطمئنا اصلاحیه میده چون میشناسمش.با اینکه خودم باش مشکل دارم اما آدم بدی نیست ولی اگر قرار بر تخصص هست همه باید در تخصص گزینش بشن تا در تخصص حرف بزنن
پاسخ ها
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
اقتصاد دامپزشکی نداریم؟؟
بعید است انسان باتجربه ای، سخن خودشون رو نتونن به درستی بیان کنند و همه جور دیگر متوجه بشوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0
1
آقای ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی است و کمترین تحصیلاتی را در زمینه اقتصاد ندارد.
در حالی که دامپزشکی اگرچه اساسا یک رشته بهداشتی و سلامت محور است ولی بیشترین و نزدیک ترین ارتباط را با تولیدکنندگان دام و طیور و مشکلات پیچیده آنها دارد که درک آنها برای اشخاصی مثل ایشان مشکل است:

مجتبی ذوالنور (زاده ۱۳۴۳ ملایر) روحانی و سیاستمدار ایرانی است، که هم ‌اکنون به عنوان نمایندهٔ قم در دوره دهم مجلس شورای اسلامی فعالیت می‌کند. وی در انتخابات مجلس دهم، ۱۴۳٬۶۵۴ رای کسب نمود و پس از علی لاریجانی و احمد امیرآبادی فراهانی، بعنوان نماینده سوم قم، به مجلس دهم راه یافت. او هم‌اکنون یکی از کرسی‌های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی را در اختیار دارد.
شروع به کار 
۸ خرداد ۱۳۹۵
همکار با علی لاریجانی و احمد امیرآبادی فراهانیحوزه انتخاباتی
قم

اکثریت۱۶۸٬۳۹۷ (۳۵٪)
حدود ۱۹۶۳ (۵۵–۵۶ سال)
ذوالنور پیش از این، سالها جانشین نمایندهٔ ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده‌است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0
1
این نوع اظهار نظر نیز از .................. است که در مورد موضوعاتی از آن نیز خود اطلاعی ندارند اظهار نظر میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
1
3
دامپزشکی دیگه هویتی نداره که حالا این اظهار نظر توهین تلقی شود
زیاد سخت نگیرید از ماست که بر ماست
پاسخ ها
دکتر خادمی دامپزشک البرز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
نفرمایید ...هویت دامپزشکی نخست به دامپزشکان محترم است که سخت ترین واحدهای درسی را در دانشگاه می گذرانند و توانایی خود در تشخیص و درمان انواع حیوانات با مخاطرات فراوان نشان میدهند و صد البته ظرفیت و توانایی متنوع در عرصه های مختلف شغلی دارند و یقینا مورد تحسین جامعه هستند دامپزشکی امروز به هیچ وجه با گذشته قابل قیاس نیست . شما میتوانید در ایجاد همدلی شریک باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0
3
به نظر می رسد مواضع اخیر نماینده فرهیخته و شجاع مجلس جناب آقای دکتر یوسف داودی متخصص و کلینیسین با سابقه دام های بزرگ آذربایجان مبنی بر ضرورت اجتناب ناپذیر قطع پرداخت یارانه دولتی حدود 15 میلیارد دلار سالیانه؟؟! به دلالان واردکننده رانت خوار و ............. واردات انواع نهاده های دامی، واکسن و داروهای دامپزشکی و گوشت و مرغ در وزارت جهادکشاورزی؟ بدجوری به مذاق برخی ها نلخ آمده است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
1
3
والا راست گفته چرا همه جبهه گرفتید بنده خدا هرچی گفته درست بوده .دوباره حرفش رو بخوانید متوجه میشید
دامپزشک دولتی البرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0
3
ضمن تشکر از حکیم مهر که قبل از همگان انتقاد به جایی داشتند حقیقتاً ما تا کی باید شاهد دخالتها و اظهار نظرهای غیر کارشناسی ... در تمام مسائل تخصصی جامعه باشیم یک دامپزشک واحد آمار ، پرورش دام و بیماریهای دامی خوانده و با تبعات اقتصادی بی توجهی به صنعت دامپروری به عنوان دومین سرمایه کشور کاملا آشناست شما چه خوانده اید ؟؟؟ پس خواهش میکنم به واسطه قدرت لباسی که برتن دارید به مسائل تخصصی ورود ننمایید این کشور آنقدر سرمایه علمی نخبه دانشگاهی در رشته های مختلف دارد که نیاز به اظهار نظر شما نداشته باشد ........
پاسخ ها
هیچ کس در جای اصلی خودش نیست
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
مطالب جالبی عنوان کردید.در.تایید نظرات شما باید افزود ................. خودتون قضاوت کنید!شما که مذهبی بودید،چرا فکر می کردید می توانید سیاستمدار هم باشید! .................
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0
1
اگر برعکس آن نیز صادق باشد و دیگران در امور بهداشتی صاحب نظر نشوند، اشکال ندارد دامپزشک هم رد امور اقتصادی نظر ندهد. هرچند همانطوریکه حکیم مهر اشاره کرد، دامپزشکی به امور اقتصادی خیای نزدیک تر است تا خیلی ها به امور بهداشتی.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0
2
سلام .ممنون از حکیم مهر که جواب قاطعانه به ایشون دادند.
منتظر جواب دکتر داودی ودکتر وقفچی نمایندگان دامپزشک مجلس به این بی احترامی هستیم.ببینیم که چطوری میتونن از خودشان دفاع کنند.که اگر نتوانند وای به حال ما که از این نمایندگان دامپزشک انتظار داریم از قشر دامپزشکی دفاع کنند.
ناشناس
|
Australia
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0
0
آفرین به حکیم مهر واقعا دمت گرم برای پوشش خبری
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
1
2
با سلام
به ایشان بفرمایید همه مشکلات کنونی کشور از وقتی شروع شد که ایشان اجازه یافتند در هر زمینه ای اظهار نظر کنند.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0
1
با سلام
........................ یکی از رسالتهای مسؤلین دامپزشکی تبیین نقش دامپزشکی در اقتصاد خانواده و کشور است و بابت عدم انجام این وظیفه ........... پاسخگو خواهید بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0
3
چنین ........... را اصلا نباید جدی گرفت. ...................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
1
2
از مسیولین محترم می خواهیم که این نماینده که بحث غیر کارشناسی می کند را .....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0
2
بعد تو .......... که برای بودجه و... تنظر می دهی؟؟؟
کلهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
1
3
یکبار از حکیم مهر صدای استقلال طلبی و بیانات محکوم کننده درباره افراد بی صلاحیت شنیدیم
الحمدا....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
شکر خدا هم لازمه هم ثواب داره
ولی شما از حکیم مهر سوال نمی کنی چرا اظهارات مسئولین دامپزشکی را نقد نمی کنی؟؟؟
چرا برای اظهارات غیر مرتبط مقامات سازمان پی نوشت علمی و فنی منتشر نمی کنی؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0
1
حرف کاملا به جایی زده اند ایشان . اما از قدیم گفته اند یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به مردم. و در آموزه های دینی خود داریم که حرفی را نزنید وقتی به آن عمل نمیکنید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0
3
شما اگه خیلی بیشتر از دامپزشک می دونستید الان کشور به این وضع نبود.
ناشناس
|
France
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
1
2
آقای ذوالزوری! آنچه برای خود نمی پسندی، برای هشتاد میلیون ایرانی مپسند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
دوستان عزیز چرا به این جمله دقت نمی کنید:
"به نظرم عدم پخش مذاکرات مجلس از رادیو سبب می‌شود محتوای بسیاری از نطق‌ها تغییر کند. امروز هزینه از جیب مردم می‌کنیم اما گاهی سخنانی را تحویل مردم می‌دهیم و پز دوره بعد را می‌گیریم و برای رای آوردن در دور بعدی تلاش می‌کنیم،"
حرف اصلی بنده خدا اینه!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
لطفا اين شخص روحاني. مسايل كوچك اقتصادي را به دامپزشكان بسپارند و خودشان در مورد مسايل مهمتر ........... اظهار نظر كنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
1
0
دم همتون گرم
خیلی باحالین با این کامنت ها و نظرات و آتشین صحبت کردن هاتون...
حضرات محترم و احساسی،
حرفه و رشته دامپزشکی را آب برده اونوقت شماها دارین خودتون رو جر میدین برای یک جمله حرف یک نفر ...؟؟؟؟
دست مریزاد
شما به نظر دادن های خودتون ادامه بدین ، آقایونی که در حال نابودی این رشته هستند به کار خودشون مشغولند سخت و البته موفق...
شماها سرتون رو مثل کبک بکنید زیر برف ... دوستان مشغولند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
1
جالب است که ایشان ظاهرا دانشجوی
رشته دکترای مدیریت راهبردی هم هست؟؟!

البته مسلم است که از همین الان مثل بسیاری از صاحب منصبان وقت که به لطف و مرحمت دانشگاه آزاد بدون حضور در کلاس و کار درسی و تحقیقاتی مشابه با دانشجویان معمولی، دکتر شدند، چنین انتظاری را هم برای افراد این چنینی بایستی داشته باشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
0
3
به استحضار کلیه موافقان و مخالفان کامنت نویس عرض میکنم که اگر این نماینده محترم مجلس تشریف ببرند به سازمان محترم دامپزشکی کشور و یا هر یک از ادارات کل استانها قطعا تمام روسا و معاونین طوری به ایشان تعظیم میکنند در حد ابتلا به دیسک کمر بیخود خودتان را ناراحت نکنید
نظر شما
ادامه