کد خبر: ۴۹۲۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

در بازدید بعمل آمده از سردخانه های یک کشتارگاه در استان البرز بالغ بر 80 تن از انواع محصولات مرغ ضبط گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، «دکتر ابوترابی» رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان البرز با اعلام این خبر گفت: طی گزارشات ارسالی و بازدید سرزده از یکی از کشتارگاه های طیور استان البرز میزان 3140 کیلوگرم مرغ بدلیل نگهداری در شرایط نامناسب بمدت طولانی ضبط و معدوم گردید.  

وی افزود:  بر اساس بازدید از سردخانه های این کشتارگاه بالغ بر 80 تن از انواع محصولات مرغ بدلیل خرابی سردخانه و افت شدید دمای عمق محصولات ضبط گردید.

دکتر ابوترابی ادامه داد: بدلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی و تخلفات صورت گرفته پرونده کشتارگاه در حال تکمیل و ارسال به تعزیرات حکومتی می باشد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0
1
با سلام وقبولی طاعات و عبادات در ماه پرفیض و برکت رمضان مختصر عرضی خدمت همکاران داشتم متاسفانه بخش دولتی درست در مقابل بخش خصوص قرار گرفته و شمشیر رو ار رو بسته و عوض اینکه به مشکلات متعدد بخش خصوصی رسیدگی بشه به ضبط کردن و پامپ شرکتها اقدرم و افتخار میکنن و دو سه روز بعد شرکت باز میشه و در این بین تمام این موارد بر گردن مسول فنی واحد ریخته میشه بنازم به این همه رسیدگی واقعا دست مریزاد
نظر شما
ادامه