کد خبر: ۴۹۶۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر


مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در دومین جلسه هماهنگی روسای شبکه های دامپزشکی شهرستان های استان اظهار داشت: طی سال قبل در کانون های بیماری های دام و طیور کاهش محسوسی داشتیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، «دکتر احمد شریعتی» افزود: با اشاره به نام و عنوان سال تحت عنوان 'رونق تولید' دامپزشکی می تواند نقش اساسی در تحقق این شعار داشته باشد و لازم است تمامی روسای شهرستانهای تابعه با تلاش لازم نقش موثر خود را در این زمینه ایفا کنند.

وی یادآور شد از برنامه های روسای ادارات ستادی و روسای شهرستانها در زمینه مرتبط با رونق تولید و اشتغال استقبال می کنیم و لازم می دانم در این خصوص مطالعه و برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

شریعتی ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته در ایام نوروز و ماه مبارک‌رمضان و نیز اقدامات صورت گرفته در جریان سیل سال جاری که با قدردانی فرمانداران شهرستان ها از شبکه های دامپزشکی همراه بود بر لزوم آمادگی در مقابل بحران ها تاکید کرد.

وی افزود: کاهش کانون بیماری های دام و طیور جزو موارد رضایت بخش است و ناشی از برنامه ریزی و تلاش همه همکاران در اقصی نقاط استان است.

مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی نیز در این جلسه اظهار داشت: توطئه های دشمنان علیه انقلاب محکوم به شکست است چرا که وعده الهی بر نصرت و پیروزی اهل ایمان تاکید دارد.

حجت الاسلام  محمدحسن شورورزی استفاده و بهره گیری از تفکرات سازنده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را رمز پیروزی و فایق آمدن بر مشکلات امروز جامعه اسلامی دانست.

وی گفت: اخلاص امام خمینی از جمله ویژگی های بارز ایشان بود که  همواره امام را در راه انقلاب ثابت قدم می کرد چراکه امام به هدف، راه و مردم اعتقاد و ایمان داشت.

شورورزی یادآور شد وحدت و همدلی حاکم بین مسئولین دامپزشکی استان و شهرستان ها عالی بوده و در ارائه خدمات بسیار موثراست که باید استمرار داشته باشد.

وی گفت: با تلاش گروه های نظارت دامپزشکی در استان نظارت بر آبزیان حرام به ویژه در نوروز بسیار مطلوب شکل گرفت که سبب شد هیچ محموله ای از این ماهیان در ایام نوروز مشاهده نشود و پس از آن هم در اردیبهشت یک محموله دیده شده که بلافاصله با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برخورد لازم صورت گرفت و محموله یادشده معدوم شد.

وی خطاب به روسای شهرستانهای تابعه افزود: لازم است نظارت لازم بر نحوه فعالیت ناظرین شرعی در شهرستان ها انجام شود و حضور و غیاب این‌گروه در کشتارگاه ها نیز با نظر رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان انجام شود.

 


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
0
4
ناظرین شرعی حضور ندارند و با روش دورکاری نظارت میکنن
پاسخ ها
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
با سلام درست است كه اكثر ناظرين كمتر حضور دارند ولي مشكل اصلي بعضي ذابحين هستند كه رعايت نمي كنند و درگفتن نام خدا در هنگام ذبح سستي مي كنند كه نياز به آموزش واستفاده از ذابحين خوشنام ومعتقد مي باشد.
نظر شما
ادامه