کد خبر: ۵۰۲۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی با معاون صدای اداره کل صدا و سیما استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، «دکتر محمد اصغر زاده» مدیر  کل دامپزشکی استان ظهر دیروز با «کامیابی» معاون صدای استان دیدار و گفتگو کرد.

اصغرزاده در این دیدار به حوزه های مختلف  فعالیت های دامپزشکی اشاره کرد و گفت: کار در دامپزشکی بسیار متنوع و میدان خدمت برای کارکنان دامپزشکی باز است.

وی گفت: امروزه دنیا به اهمیت پیشگیری از بیماری ها پی برده و با پیشگیری می توان از هزینه های سرسام آور درمان جلوگیری کرد.

اصغر زاده در ادامه گفت: این مهم میسر نمی شود جز با اطلاع رسانی و شناخت مردم از بیماریها و در این بین نقش رسانه انکار ناپذیر است.

وی گفت: راحت ترین و کم هزینه ترین روش برای عموم مردم در این خصوص می تواند آموزش از طریق رادیو و تلویزیون باشد.

اصغرزاده از رادیو به عنوان رسانه ای بسیار مهم در بحث آموزش آسان به مردم یاد کرد و گفت: مردم می توانند با روشن کردن رادیو در هر شرایط و در حین مشغول بودن به کار و دیگر فعالیت های روزمره خود آموزش های مناسب در تمام حوزه ها را فرا گیرند.

مدیر کل دامپزشکی استان که در دفتر کار معاون صدای استان سخن می گفت در رابطه با اطلاع رسانی در حوزه دامپزشکی به مردم گفت: در تمام ساعات شبانه روز خود و همکارانم آماده آموزش و گزارش عملکرد به مردم هستیم.

وی یکی از دغدغه های حوزه دامپزشکی را آموزش مردم عنوان کرد و از معاون صدای استان خواست حداکثر همکاری با دامپزشکی در این خصوص صورت گیرد.

اصغر زاده اعزام دامپزشک به پست های دامپزشکی و آموزش چهره به چهره دامداران و برگزاری دوره های آموزشی در روستا ها را از برنامه های دامپزشکی عنوان کرد و گفت: با همکاری صدا و سیما میتوانیم این آموزش ها را به صورت تخصصی و بهتر انجام دهیم.

در ادامه این نشست «کامیابی» معاون صدای استان ضمن خیر مقدم، از تشکیل اتاق فکر در صدا و سیما جهت برنامه ریزی در زمینه آموزش خبر داد و گفت: بی شک یکی از دغدغه های رسانه نیز بحث پیشگیری از بیماری ها می باشد و کارکنان دامپزشکی با توجه به ارتباط مستقیم با مردم میتوانند کمک زیادی در این حوزه داشته باشند.

درپایان  کامیابی معاون صدای اداره کل صدا  و سیمای استان بر تقویت همکاری ها و لزوم ساخت برنامه هایی در خصوص دامپزشکی  و آگاه سازی مردم تاکید کرد و آمادگی خود را برای همکاری دو جانبه اعلام نمودند.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Korea (the Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
0
باید واکسیناسیون ترویج بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
0
1
یکی از بهترین راهکارهای کاهش بیماری ها بحث آموزش میباشد و اتاق فکر و همکاری و تعامل با صدا و سیما بسیار موثر خواهد بود- خسته نباشید
نظر شما
ادامه