کد خبر: ۵۱۱۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

پنجشنبه و جمعه فیلم و عکسی از تلاش آتش‌نشان‌ها برای نجات جان یک سگ در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخید. آتش‌نشان‌های ایستگاه 93 تهران در حال اطفای حریق یک باتری‌سازی بودند که با یک سگ نیمه‌جان روبه‌رو شدند و همه تلاش‌شان را کردند تا او را نجات دهند. بعد هم یکی از آتش‌نشان‌ها در اینستاگرامش نوشت که حال سگ خوب است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایران آنلاین، این فیلم کاربران و بخصوص دوستداران حیوانات را تحت‌تأثیر قرار داد و هم در اینستاگرام و هم در توئیتر درباره‌اش می‌نوشتند. بسیاری از کاربران به این اشاره می‌کردند که در موارد مشابه هم آتش‌نشان‌ها برای نجات جان حیوانات بی‌دریغ تلاش کرده‌اند:

بابک: «آتش‌نشان‌ها همیشه آدم‌های شریفی هستند. جون خودشون رو به خطر میندازن برای نجات جون بقیه. از دیروز هربار اون فیلم رو می‌بینم که 4 نفری بالای سر اون سگ نشستن و دارن اکسیژن می‌دن بهش و ماساژش می‌دن بیشتر از قبل بهشون افتخار می‌کنم.»

بهار: «تنها گروهی که همیشه موقع نجات حیوان‌هایی که توی دردسر افتادن کمکم کردن آتش‌نشان‌ها بودن. تنها گروهی که همیشه می‌شه بهشون اعتماد و اتکا کرد.»

پگاه: «تلاش‌شون برای نجات و احیای جان این سگ ستایش برانگیز است.»

فرید: «نه ابزاری برای احیاش دارن و نه احتمالاً دوره‌ای براش دیدن ولی انسانیت که این حرفا حالیش نیست.»

بهنام رئوف: «همین ویدئو اگر در خارج از ایران بود حسابی منتشر می‌شد و مثل بمب می‌ترکید اما اینجا زحمات آتش‌نشانان در سکوت خبری می‌مونه.»

ایران من: «فرشته فقط بال سفید نداره. با لباس آتش‌نشان هم روی زمین میاد.»

ایران دخت: «سوای نتیجه، فرهنگ سازیست و تأثیر مثبت بسیاری بر حضار می‌گذارد.»

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
0
0
واقعا جمله زیبایی درموردش نوشته شده:فرشته ها فقط بال سفید ندارن،بالباس آتش نشان هم روی زمین میان.درود بر تک به تکشون
نظر شما
ادامه