کد خبر: ۵۱۲۶۲

رییس نظام دامپزشکی استان تهران از مدیرکل دامپزشکی استان طی نامه‌ای تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی استان تهران، رییس نظام دامپزشکی استان تهران در نامه‌ای خطاب به مدیرکل دامپزشکی استان، از زحمات ایشان و همچنین پرسنل خدوم این اداره کل و تمامی دامپزشکان استان تقدیر و تشکر کرد.

در متن این نامه آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر ولی اله واعظی

مدیرکل محترم دامپزشکی استان تهران

با سلام و احترام؛

با عنایت به بذل توجه و مدیریت مسئولانه جنابعالی در جایگاه مدیریت اداره کلی دامپزشکی استان و در زمینه دامپزشکی و کنترل بیماری‌ها، آرامشی کم نظیر در حوزه دامپزشکی در سطح استان حاکم شده است.

دقت نظر جنابعالی در حوزه نظارت‌ بر کشتارگاه‌های سطح استان در راستای ارتقای بهداشت عمومی، عملیات نظارت بر ذبح دام‌های قربانی و بکارگیری نیروهای دامپزشکی در بخش های خصوصی و دولتی در کنار هم و زحمات بی دریغ آنها به خصوص در روز عید قربان باعث شده که شیرینی این عید به کام مردم استان دو چندان شود.

بر خود واجب میدانم از برنامه ریزی و تشکیل ۳۷ اکیپ سیار از روز عرفه تا پایان عید قربان از ساعت ۶ صبح تا ۷ شب در سطح استان، حضور ۲۰۸ دکتر دامپزشک، ۱۴۱ بازرس گوشت و ۴۷ ناظر ذبح شرعی در جایگاه‌های عرضه دام زنده و بسیاری اقدامات موثر دیگر و همچنین زحمات شبانه روزی همکاران در روز عید قربان تشکر و قدردانی نمایم.

از خداوند منان برای جنابعالی و پرسنل خدوم و زحمت کش آن اداره کل توفیق در عمل و سربلندی در زندگی را آرزومندم.

دکتر رامین سلامتی

رییس نظام دامپزشکی استان تهران

 
نظر شما
ادامه