کد خبر: ۵۳۱۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی در راستای رشد و بهبود انجام تحقیق و توسعه در زمینه مطالعات درون تنی و نیز به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود کشور، از طرح های مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی حمایت به عمل می آورد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، پروپوزال‌هایی که در زمینه‌های بهبود و توسعه مدل های حیوانی، تیمار (سلول، ژن، ماده شیمیایی، دارو و ...) بر روی مدل حیوان آزمایشگاهی به منظور درمان بیماری، کشف یک مکانیسم خاص ایجاد کننده یک بیماری یا درمان بر روی مدل حیوانی، طرح هایی با محوریت ویراش ژنوم genome editing)) در تحقیقات درون تنی و یا بومی سازی و ساخت تجهیزات و دستگاه‌های آزمایشگاهی مورد نیاز در تحقیقات درون تنی بوده می توانند طرح‌های خود را از تاریخ 1398/07/25 تا تاریخ 1398/08/25 در سامانه ارسال طرح های شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی ثبت نمایند.

بر اساس روند اجرایی و آیین‌نامه حمایت از طرح های مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی، پروپوزال­های ثبت شده، پس از داوری توسط شورای راهبردی شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی مورد بررسی قرار گرفته و از پروپوزال‌های منتخب تا سقف 400.000.000 ریال حمایت به عمل می‌آید.

خواهشمند است پیش از ارسال طرح، حتما آیین نامه حمایت از طرح های مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی را به دقت مطالعه فرمایید.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
0
1
آخه خجالت هم خوب چیزیه. چهل میلیون تومان میشه حدود ۳۵۰۰ دلار. با این مبلغ چه تحقیق درست حسابی قراره انجام بشه اونم تو حوزه حیوانات آزمایشگاهی اونم تو تغییر ژنوم. این برای ۴ تا دانشجوی معمولی خوبه که پایان نامشون رو انجام بدن. موفق باشی ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی عزیز.
نظر شما
ادامه