کد خبر: ۵۳۷۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۷۶ تن خوراک دامی قاچاق از پنج دستگاه کامیون در محور بین‌المللی تهران مشهد در محدوده شهرستان سرخه استان سمنان کشف شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «سرهنگ عبداله حسنی» عصر سه‌شنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی سرخه در راستای برنامه‌های پیشگیرانه و کنترلی خود در مبارزه با قاچاق و هرگونه فعالیت غیرقانونی در این حوزه، طرح ایست و کنترل را در محورهای مواصلاتی شهرستان سرخه واقع در محور بین المللی تهران مشهد اجراکردند.

وی ادامه داد: پلیس حین پایش خودروهای عبوری ۵ دستگاه کامیون را در این محور متوقف و در بازرسی از خودروهای توقیفی ۷۶ تن خوراک دامی قاچاق کشف کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان، ارزش ریالی محموله های کشف شده را برابر نظر کارشناسان امر بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: خوراک کشف شده به همراه متهمان به اداره دامپزشکی شهرستان منتقل شد.

۳۴۵ میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال کالای قاچاق در گشت‌های نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی سمنان در نیمه نخست سال ۹۸ کشف شد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر عالی نسب
|
Australia
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
کمی در اعلام خبر دقت فرمایید خوراک دام به ارزش 25 میلیارد ریال به وزن 76تن یعنی هر کیلو خوراک دام به ارزش 328947.3684210526 ریال عجب ! قبول تو کشور تورم هست ولی هنور خوراک دام کیلویی 32 هزار تومان نشده . لطفا در اعلام خبر دقت بیشتر مبذول فرمایید .
نظر شما
ادامه