کد خبر: ۵۳۸۱۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعات واحدهای دام و طیور در استان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «کریم ذوالفقاری» عصر یکشنبه در این باره اظهار داشت: کلیه اطلاعات دامداری های سبک و سنگین و همچنین اطلاعات واحدهای پرورش طیور استان تهران در این سامانه ثبت شده است.

وی افزود: در این سامانه اطلاعات واحدهای تولیدی دام و طیور از جمله میزان سرمایه گذاری و اشتغال زایی، تعداد واحدهای تحت پوشش و سایر اطلاعات دیگر به تفکیک ۱۶ شهرستان استان تهران در این سامانه ثبت شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: از ۸ هزار و ۶۱۸ واحد دامی اطلاعات ۷ هزار و ۳۲۱ واحد در این سامانه ثبت شده است.

به گفته وی، هم اکنون این سامانه بصورت آزمایشی مشغول کار است و شهروندان و تولیدکنندگان برای دست یابی اطلاعات واحدهای دامی و طیور استان تهران می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://dam.jahadweb.ir/ به سامانه جامعه اطلاعات دام و طیور استان دسترسی پیدانند.

ذوالفقاری با تاکید بر شناسنامه کردن واحدهای دامی در استان تهران گفت: راه اندازی این سامانه با این هدف راه اندازی شده است.

استان تهران دارای بیش از ۱۰ هزار واحد دامی و طیور است.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
2
چه سامانه شگفت انگيزيه دكمه خروجش دائم فعاله و كار ميكنه و براي بدست اوردن اطلاعات بايد عضو باشي تا به اطلاعات واحد خودت دسترسي داشته باشي خوب من اطلاعات واحد خودم رو ميخوام چيكار
شما چي ميزنيد واقعا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
بله، فقط یک نمایش هست که بگویند ما اطلاعات را شفاف کردیم، واقعا مسخره هست واقعا ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
0
0
يكي از مشكلات عمده جهاد استان تهران عدم آشنايي و سازگاري رئيس اين سازمان با ساز و كارهاي حاكم بر استان تهران است شايد اين سامانه با آن سر و شكل اوليه اش در يكي از استانهاي مرزي براي مردم خيلي زياد باشد ولي متاسفانه اينجا تهران است و قرار است ايشان مديريت دامداريهايي مثل رضايي را بر عهده بگيرند كه خوب با اين مانورها امكانپذير نيست
نظر شما
ادامه