کد خبر: ۵۵۶۳۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

مسئولین فنی مستقر در واحد‌ها باید با دقت و هوشیاری کامل بر روند ورود مواد خام دامی نظارت داشته باشند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان کبودرآهنگ، «دکتر علی نجفلو» رئیس اداره دامپزشکی این شهرستان به همراه نماینده مرکز بهداشت از کارخانه سوسیس و کالباس واقه در کبودرآهنگ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن بازرسی از قسمتهای مختلف واحد نقایص و موارد بهداشتی کهمسئول واحد در زمان تولید محصولات باید رعایت نماید را متذکر گردید.

دکتر نجف لو ضمن اشاره به اهمیت بازرسی از واحد های مرتبط با دامپزشکی افزود: واحد های تولید سوسیس و کالباس از مهمترین و حساس ترین واحد های تولیدی هستند که نیازمند نظارت جدی و دائمی بوده و مسئول فنی مستقر در واحد باید با دقت و هوشیاری کامل برروند ورود مواد خام دامی و نحوه مصرف و معدوم کردن ضایعات حاصل نظارت داشته باشد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کبودرآهنگ گفت: مسئولین فنی مسئولیت سنگینی را بر عهده دارند که ثمره این مسئولیت اعتمادی است که شهروندان بر محصولات تولیدی مرتبط با فراورده های خام دامی دارند و باید تلاش شود روز به روز این اعتماد تقویت گردد.

لازم به ذکر است این کارخانه سوسیس و کالباس در شهرستان کبودراهنگ، کیلومتر 8 جاده شیرین سو قرار دارد که با 12 نفرپرسنل به تولید سوسیس و کالباس مشغول می باشد.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
0
2
با این حقوقهایی که دریافت میکنیم هر روز رفت وآمد صرف نمی‌کند پول کم میدن:مسولین فنی هم کم میرن اول ماده 19 واجرا کنید بعدا انتظار نظارت خوب داشته باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
1
شما که پلوتونو ماه به ماه طبق قانون و سر موقع از دولت می گیرید نظارتتون زبا زده وای به حال بقیه
دامپزشک
|
United States of America
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
0
ببخشید شما؟ به جا نمیارمتون
حقوق ما رو پرداخت می کنید یا از موقعیت شغلی ما دفاع می کنید؟ جز اینکه هر سال برای تمدید پروانه باید یه پولی هم به نظام پرداخت کنیم سودی برای ما دارید؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
0
................. فقط چسبیدید به مسوولان فنی بدبخت و بیچاره.
...........................
نظر شما
ادامه