کد خبر: ۵۷۰۴۹

سگ‌های ولگرد و سگ‌های گله مدت‌ها است که به یک معضل جدی و خطرناک در شهرستان بهارستان تبدیل شده‌اند، که مسئولین متاسفانه نسبت به این موضوع بی‌توجه می باشند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از بهارستانه، معضل سگ‌های ولگرد سال‌ها است که شهروندان بهارستانی را آزار می دهد و مشکلات متعددی برای آن‌ها ایجاد کرده است اما در طول چند ماه گذشته این معضل جدی‌تر و خطرناک‌تر شده است.

گفتنی است که چند ماه قبل بود که سگ‌های ولگرد به یک کودک بهارستانی حمله‌ور شدند و وی را دچار آسیب شدید کردند و از همان زمان تمامی رسانه‌ها و شهروندان بارها و بارها نسبت به لزوم رسیدگی مسئولین به این معضل مطالبه‌گری کرده‌اند، اما بی‌توجهی مسئولین در طول این مدت باعث شده است که روز به روز تعداد شهروندانی که مورد هجوم سگ‌های ولگرد قرار می گیرند بیشتر شود.

بنابر این گزارش، روز گذشته یک جوان گلستانی که با موتور سیکلت درحال عبور از محله سبزدشت بود، مورد حمله چند سگ گله قرار گرفت و از ناحیه سر و کمر به شدت و به شکلی آسیب دید که برای مداوا راهی بیمارستان شد.

نکته جالب دیگر در خصوص حمله جدید سگ‌ها به شهروندان بهارستانی این است که هر ساله گله‌داران برای چرا دام‌های خود را به اطراف زمین‌های خالی محله‌های مسکونی بهارستان می آورند و به تازگی یک گله بزرگ گوسفند در میان شهرگلستان چرا می کند و به رغم تذکرهای پی در پی، مدیریت شهری هیچ اقدامی برای جمع آوری آن‌ها نکرده است.

درپایان لازم به ذکر است که متاسفانه معضل سگ‌ها مسأله‌ای جدی برای شهروندان شهرستان بهارستان به ویژه ساکنین شهر گلستان می باشد که همچنان هیجگونه اقدام تاثیرگذار و جامعی در این خصوص صورت نگرفته است.

 
نظر شما
ادامه