کد خبر: ۵۷۳۵۲

فرماندار قلعه گنج با اشاره به جمعیت بالای دام در مرتع جازموریان، خواستار راه اندازی مراکز و پایگاه دامپزشکی در بخش چاه دادخدا و دهستان سرخ قلعه شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر علی احمدی»، مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان امروز با حضور در فرمانداری قلعه گنج با «مهدی شهسواری»، فرماندار این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

مهدی شهسواری، فرماندار قلعه گنج در این دیدار گفتدامپزشکی نقش مهمی در تأمین امنیت سلامت غذایی کشور دارد و شهرستان قلعه گنج از قطب‌های دامداری منطقه و کشور به شما می‌رود، لذا این شهرستان نقش بسزایی در تولید محصولات دامی دارد.

 او ضمن قدردانی از زحمات کارکنان اداره کل دامپزشکی جنوب استان و شهرستان قلعه گنج که نقش اساسی در پیشگیری، کنترل بیماری‌ها و بهداشت و سلامت دام دارند، قدردانی و آمادگی خود را برای همکاری و حمایت همه جانبه از دامپزشکی، در راستای پیشبرد اهداف بهداشتی دامپزشکی اعلام کرد و افزود: در اعتبارات امسال نگاه ویژه‌ای را در این حوزه خواهیم داشت.

شهسواری با اشاره به جمعیت بالای دام در مرتع جازموریان، خواستار راه اندازی مراکز و پایگاه دامپزشکی در بخش چاه دادخدا و دهستان سرخ قلعه شد و تصریح کرد: باتوجه به وسعت منطقه‌ی قلعه گنج و جمعیت زیاد دام در این منطقه نیاز است، مراکز ارائه خدمات دامپزشکی در بخش چاه دادخدا و دهستان سرخ قلعه راه اندازی شود.

 مدیرکل دامپزشکی جنوب استان کرمان نیز در این دیدار به تشریح وظایف دامپزشکی در خصوص پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، نظارت بر فرآورده‌های خام دامی و کنترل و پیشگیری بیماری‌های دامی پرداخت.

 

نظر شما
ادامه