کد خبر: ۵۸۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص احتمال اتمام همه تحقیق و تفحص‌های موجود در کمیسیون کشاورزی در دوره هشتم مجلس، گفت: حداقل تحقیق و تفحص از صندوق بیمه محصولات کشاورزی و واردات بی‌رویه دام تا پایان دوره تمام خواهد شد و در صحن علنی مجلس نیز قرائت می‌شود.

کاظم فرهمند با اشاره به آخرین وضعیت تحقیق و تفحص‌های در حال بررسی در کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: کار تحقیق و تفحص از سازمان تعاون روستایی در کمیسیون به اتمام رسید و حتی در صحن علنی نیز قرائت شد.

وی افزود: تحقیق و تفحص از صندوق بیمه محصولات کشاورزی هم هم‌چنان در حال بررسی بوده و حدودا 6 ماه از کار در این زمینه گذشته و تصور می‌شود چند ماه دیگر باید تمدید شود تا دقیقا مواردی که هنوز نیاز به کار دارد، مورد بررسی قرار گیرد و تا ظرف 3 ماه آینده به مجلس داده شود.

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس، به تحقیق و تفحص از واردات بی‌رویه دام و ایجاد برخی از بیماری‌های دامی نیز اشاره کرد و گفت: این مساله هم در حال بررسی بوده، ولی کار در این زمینه هنوز به اتمام نرسیده است.

وی هم‌چنین به وجود تحقیق و تفحص‌های دیگر در کمیسیون کشاورزی مجلس اشاره کرد و گفت: ‌از جمله در بحث عملکرد محیط زیست و عملکرد وزارت نیرو، تحقیق و تفحص‌هایی مطرح بوده که هنوز کار در مورد آن‌ها شروع نشده است.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حقگو
|
-
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
0
0
با تشكر از زحمات گروه تحقيق بخصوص دكتر كيخا نايب رييس كميسيون كشاورزي ، واقعا از اينهمه سرعت عمل و شدت برخورد با متخلفين شگفت زده شديم . مرحبا . براي تشكر خدمتتان يك لطيفه تعريف مي كنم در زمان طاغوت بحثي بين يك سناتور امريكايي و نماينده مجلس تشريفاتي شورا پيش امده بود طرف امريكايي گفته بود ما ........... حالا دوستان عزيز از اول تشكيل هيئت تفحص انتيجه اش معلوم بود . الان هم در سازمان دامپزشكي همان روال سابق جريان دارد ومدير مسئول واردات دام زنده هم در پست مديريت در جاي ديگري مشغولند. بهر حال خسته نباشيد.
نظر شما
ادامه