کد خبر: ۵۸۱۲۵

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس، گفت: مرغداران و دامداران با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو شده‌اند و نمی‌دانند چه زمانی باید تولید داشته باشند و نهاده مورد نیاز آنها تامین می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «سیدکاظم دلخوش اباتری» نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی  در خصوص تامین نهاده‌های مورد نیاز دامداران و مرغداران کشور، گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته مرغداران و دامداران با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو شده‌اند و نمی‌دانند چه زمانی باید تولید داشته باشند و نهاده مورد نیاز آنها تامین می‌شود.

این نماینده مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان گوشت سفید و قرمز با قیمت بسیار زیادی نهاده مورد نیاز بخش تولیدی خود را فراهم می‌کنند، ادامه داد: علی‌رغم تخصیص ارز دولتی مرغداران و دامداران نهاده‌های وارداتی را با قیمت بالا در بازار آزاد تهیه می‌کنند. 

وی با تاکید بر اینکه هزینه تولید گوشت مرغ و قرمز افزایش یافته است، عنوان کرد: متاسفانه افزایش قیمت نهاده‌ها و عدم توان تامین آن توسط مرغداران باعث شد تا شاهد دفن حجم بسیار زیادی از جوجه‌های یک روزه باشیم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون به صنعت دامداری و مرغداری کشور توجه نشده است، گفت: بعد از نان، خوراک مردم گوشت مرغ و گوشت قرمز است، اگر به تولید این نیاز جامعه توجه نشود کشور دچار آسیب می‌شود.

 

نظر شما
ادامه